![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren op televisie toevallig gezien dat Verhofstadt zijn uitleg mocht doen.
Hij werd een beetje gejend met zijn uitspraak dat nva dermate extremistisch nationalistisch is. Maar de sukkelaar had het nog niet door. Hij volhardde in de boosheid, eigenlijk dommigheid, ... maar toen kwam het er uit. Toen hij in Ruanda was, heeft zijn confrontatie met die massale moordpartij hem te diep geraakt. Ik geloof perfect dat sedert toen hij met een psychiatrisch complex zit. Hij vermoedt sedertdien dat elke flamingant een moorddadige Tutsi is, die thuis een machete heeft klaarliggen .... Zijn politieke vrienden zouden hem beter adviseren en begeleiden naar een therapie. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @De schoofzak
Wat heeft Guy Verhofstadt jou ooit misdaan ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gebeurt wel eens meer in Vlaanderen dat er politici opduiken met een reusachtig ego en die, in volle overtuiging van hun eigen groot gelijk, beleidsbeslissingen nemen die uiteindelijk uitdraaien op een ramp voor onze Vlaamse natie. Met Gaston Eyskens was het zo. De man verdiende alle lof voor het in gang zetten van de fameuze "expansiewetten" die de Vlaamse economie een flinke boost gaven. Maar, helaas, hij zadelde ons in 1970 ook op met een grondwetsherziening die uitliep op de huidige grendelgrondwet, waardoor hij de Vlaamse politieke macht deskundig castreerde. Daardoor kan Vlaanderen in dit koekoeksland geen poot verzetten en worden we in een klemmend corset gehouden door een francofone minoriteit.
Verhofstadt is evenzeer dergelijk exemplaar. Een ego-tripper zoals geen ander. Door vrij veel overtuigde, maar misleide Vlamingen indertijd de hemel ingeprezen voor zijn "Burgermanifesten" vol kloeke Vlaamse standpunten. Volksunie-mandatarissen en -kiezers liepen daardoor in bosjes over naar de VLD. Maar de Paarse regeringen die erop volgden waren op veel vlakken voor Vlaanderen een ramp. De Vlaamse standpunten werden euh ... vergeten, een snel-belg-wet werd ons door de strot geramd, de hertekening van de kiesarrondissementen tot kiesprovincies dreef de problematiek in Vlaams Brabant ten top en de francofonen werd een enorm pak centen in hun klauwen gestop voor hun krakkemikkig onderwijs. Zodanig dat acht jaar later de francofonen rustig konden achterover leunen en grinnikend verklaren "nous sommes demandeurs de rien".
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je kan beter een lijst opstarten met wie hij NIET bedrogen heeft
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 2 oktober 2012 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politiek, ik ken dat zei de boer. Dat is zoals 's avonds in mijn kiekenkot. 't Is dan een gevecht om op de hoogste stok te raken. Als ze er dan op zitten, dan sch...ze op de kop van degenen die niet zo hoog konden geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik ben een hutsi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]()
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 2 oktober 2012 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Vreemd. Is de VRT plots Radio Milles collines geworden?
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- heeft hij volledig het omgekeerde gedaan van wat hij beloofde: de staatsschuld enorm laten oplopen; weigeren van echte maatregelen te nemen, gebouwen die de staat nodig heeft verkopen om ze direct en duur terug te huren, zodat de echte factuur in de toekomst erg hard zal aankomen - beledigt hij mij door zijn ongenuanceerde eenzijdige interpretatie van mijn flamingantisme en van het programma van de partij die ik aankleef. De vraag werd hem letterlijk gesteld : "NVA aan de macht, betekent dus letterlijk oorlog". En Verhofstadt ontkende niet ! Maar nu heb ik dus begrepen dat hij een erge fobie heeft opgelopen bij zijn bezoek aan Ruanda. Het valt te vrezen dat hij daar niet van zal genezen. Ik zie hem al zitten, binnen tien jaar, in een gesloten bejaardenhuis. Heel de tijd van zijn gat aan het maken tegen de verpleegsters dat ze buiten in 't oog moeten houden dat de gewapende extremisten daar niet in aantocht zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 2 oktober 2012 om 11:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Toen hij aan de macht kwam als premier heeft hij al zijn beloftes ten aanzien van de voltallige belgische bevolking ingeslikt en is hij een donkerrood beleid gaan voeren onder leiding van den baard. Daarbij heeft hij zowat alles uitverkocht dat hij kon uitverkopen om zijn begroting op evenwicht te krijgen en de facturen door te schuiven naar de volgende legislaturen. Op die manier heeft hij elke Belg opgezadeld met een nog grotere schuldenberg. Dat jij dan moet vragen wat hij ons misdaan heeft is werkelijk hallucinant voor iemand die pretendeert ook maar iets van politiek te kennen. 2. Heden ten dage scheldt hij 40% van de Vlaamse bevolking uit. Hij maakt ze uit voor racist, facist en meer van dat fraais enkel en alleen omdat ze niet meer voor zijn onbeduidend leugenachtig partijtje stemmen. En jij durft nog vragen wat hij ons misdaan heeft? Jongen toch, ga toch ergens anders zeiken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 2 oktober 2012 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maertens 1 => ∞ Die zouden ze in de bak moeten steken Laatst gewijzigd door eno2 : 2 oktober 2012 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ook natuurlijk, maar het gaat hier niet over Martens, maar over Verhofstadt. Die heeft hetzelfde gepresteerd.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik snap nog altijd niet waarom N-VA niet in de federale regering is gestapt met zo een ultra rechtse regering. Zeker de Vlaamse graaier kontlikkers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarvoor zou hij eigenlijk veroordeeld mogen worden, ondermijnen van de democratie is hoogverraad. |
|
![]() |
![]() |