![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het gebeurt niet vaak om Groen, Vlaams Belang, PvdA en VLD samen vernoemd te zien worden maar Ademloos deed het voor Antwerpen.
http://www.ademloos.be/stemadvies Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() N-VA en de Stadspartij halen echter sowieso de meerderheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het Meccanotracé deugt al evenmin.
Waar is de tijd dat men nog grootschalig durfde te onteigenen.
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me ondertussen toch af waar al die comité's enzo het vandaan halen dat ze menen stemadvies te moeten geven. Gaan die er dan allemaal van uit dat de mensen onnozel zijn en niet voor zichzelf kunnen uitmaken welke stem ze zullen uitbrengen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Stemadvies van een single issue belangenvereniging. Er zijn echter nog veel andere zaken van belang dan de Lange Wapper hoor!
|
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() de leden van Ademloos zijn waarschijnlijk zelf lid van de door hen vermelde partijen
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou ik niets mee inzitten.
Al dat kneuterig gedoe over "mijn lapje grond" zal me worst wezen. Een huis is niet meer dan een hoopje bakstenen.
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meest populistische en onbetaalbare bedoel je waarschijnlijk?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- een of ander utopisch luxe-project van de groene bonobos, of - een sociaal beleid dat ervoor zorgt dat arme mensen een behoorlijk dak boven hun hoofd krijgen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Etienne Davignon, Albert Frère en Graaf Lippens.
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iedereen heeft het recht stemadvies te geven, dat hoort bij zoiets dat we doorgaans "vrije meningsuiting" noemen.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lijkt me ook straf.
Als dat de prijs is, wil ik het wel voor de helft komen doen ![]()
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen weet dat die indertijd in 2003 door Vera Dua, Steve Stevaert en Dirk van Mechelen persoonlijk zijn uitverkoren om in de BAM te zetelen. En het mocht wat kosten hoor. Hun kleur is bekend. Paars-groen wanbeleid.
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp dit dus helemaal niet. Menen die dat nu echt ? Dat verhelpt echt geen zak aan de mobiliteitsproblemen en kost wel al het geld dat er nu al niet is om die mobiliteitsproblemen aan te pakken.
Ik ben de eerste om ervoor te ijveren om de mobiliteitsproblemen op zo'n manier aan te pakken dat de lucht- en lawaaivervuiling niet vermeerdert en indien mogelijk zelf vermindert. Dat plots komen bovendrijven van de overkapping van de ring als verkiezingsthema maakt me echter bang. Ofwel is dat zeer laag populistische politiek van Groen! waarbij dan nog de kans bestaat dat ze er blijven op doorzetten omdat ze in het verleden ook al achter debiliteiten zijn blijven staan eens ze er achter stonden cfr ecotaks. Ofwel menen ze het en kan de mobiliteit en economie en leefbaarheid in de districten hen niet schelen. No way dat er geld genoeg is om de mobiliteitsproblemen op een groene wijze aan te pakken én de ring te overkappen. Zo naïef kunnen zelfs de groenen niet zijn. Ik geloof ook wel in dat het leefbaarder maken van de stad zichzelf deels terugbetaald maar mobiliteit maakt mee deel uit van dat leefbaar maken én voor de economie en werkgelegenheid én voor het welzijn en de gezondheid van de inwoners. De overkapping van de ring draagt maar bij aan de oplossing van één probleem maar doet niets aan het tweede probleem én zuigt wel al de financiering voor al die andere problemen weg. We hebben geïntegreerde oplossingen nodig die meerdere problemen tegelijkertijd aanpakken. Geen (al zijn het goed gemeende) op zichzelf staande populistische oplossingen die elders problemen laten voort bestaan, bestendigen of zelfs bij creëren. Als de mobiliteitsproblemen zijn aangepakt en het welzijn in en de aantrekkelijkheid van de stad zijn verhoogt en er sprake is van terug verdien effect dan pas kan er van een overkapping sprake zijn mijns inziens. Niet omgekeerd. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 8 oktober 2012 om 06:36. |
![]() |