![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meisje met 'vagina' T-shirt van school gestuurd
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...gestuurd.dhtml halloooow ![]() Zijn die wel preuts genoeg !!?? Als ge hier naar school gaat met 'lul' T-shirt , hoe zou men reageren ?? Wij droegen vroeger ook t-shirts met opschriften er op !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Komaan. Wat denk je zélf ? Een 'kind' met een béétje opvoeding denkt er niet aan om op die manier over straat te lopen, laat staan naar school te gaan.
Heeft niets met preutsheid te maken. Wel met opvoeding. De school is de springplank naar een professioneel leven. Ik zie geen enkele bankbediende op die manier naar zijn/haar werk gaan. Slechte smaak wordt blijkbaar met de paplepel ingegoten. Laatst gewijzigd door hurricane : 8 oktober 2012 om 07:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je scholen niet toestaat dat ze toekijken op de deftigheid van kledij, dan heb je binnen de kortse keren terug uniformen en heb je niks keuze meer.
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had er ook eentje gezien , Fuck me, NEW ! Vrije meningsuiting is wel aan twee kanten . Als meisjes dergelijke T shirt's dragen, sta je dan nog verstelt dat ze door minder labiele gasten er worden op aangesproken . En opvoeding , amai , ik vraag me af welke ouder zijn kind dergelijke T shirt laat dragen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naar school, lijkt ook meereen modeschow aan het worden nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je een uniform invoert, doe het dan wel goed: één versie voor iedereen aan een betaalbare prijs. En niet zoals nu, om het even wat zolang het maar de juiste kleur is. Maar die competitie zul je nooit helemaal wegnemen, wees maar gerust dat de rijkere ouders ervoor zullen zorgen dat zoon- of dochterlief een sjiek horloge, pen, bril of kaftpapier meeneemt naar school.
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook ooit naar huis gestuurd wegens een t-shirt. Was van The Sisters of Mercy: Fuck Me And Marry Me Young.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uniformen, het toonbeeld van autoriteit. Iedereen in de lijn lopen. bah! Vuiligheid is dat! Laatst gewijzigd door giserke : 8 oktober 2012 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Cradle Of Filth en Marduk hadden er destijds ook zo eentje waarvoor mensen van school zijn gestuurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Af en toe wat choqueren, doet de maatschappij wakker blijven.
Ja laten we af en toe choqueren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Nirvana T-Shirtjes uit de jaren 90.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat shockeren met een laag zelfbeeld was typerend voor de grunge destijds.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je het dan kwalijk nemen dat iemand besluit op die wens in te gaan en de drager van dat T-shirtje leukweg de keel oversnijdt?