![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Historicus Bart de Wever herschrijft alweer de geschiedenis voor politieke doeleinden
Zelden zo'n schaamteloze poging tot verdraaiing van het eigen standpunt gezien. Studies zouden overigens uitwijzen dat de paperclip niet haalbaar is, maar worden schijnbaar achtergehouden tot na de verkiezingen.
Laatst gewijzigd door koe de poing : 10 oktober 2012 om 17:28. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jan Peumans heeft in 2004, toen de BAM nog in oprichting was, wel degelijk gewaarschuwd voor de situatie aan het Sportpaleis. Dat kan je in dit artikel uit 2009 nog eens nalezen: ik erger me dood aan het gedrag van de sp.a Zie ook bijvoorbeeld de verslagen van het Vlaams Parlement over de activiteiten van Jan Peumans rond de BAM. Stuk 268 (2004-2005) – Nr. 1 De waarheid is dus: ADEMLOOS LIEGT, ze verdraaien de waarheid om zuiver politieke redenen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() @Fonne
Je hebt mensen die historici afschieten terwijl ze zelf geen idee hebben van wat historische kritiek is. Na lectuur van uw tussenkomst en vooral van het stuk 268 (2004-2005) besluit ik met u dat de post van de kwaadste Belg inderdaad op niets rust.Uw eerste verwijzing neem ik hierin niet mee aangezien die kan voortkomen uit een pleidooi pro domo en een dergelijk pleidooi kan nooit de toets van de historische kritiek doorstaan. Van de oorspronkelijke post blijft slechts over wat men in één woord kan samenvatten: roddel. Laatst gewijzigd door Alfons : 10 oktober 2012 om 21:37. |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een interview uit eind 2009 met De Wever kan moeilijk gebruikt worden om aan te tonen dat de NVA voor begin 2009 zijn mond over dat dossier opendeed.
In het parlementsverslag komt op het eerste zicht het woord Sportpaleis 1 keer voor. En niet in de zin dat de NVA zich vragen stelde bij de situtatie aan het sportpaleis. Ik heb niet het hele verslag gelezen, maar uit een schuine lezing zie ik niet onmiddellijk iets dat Ademloos tegenspreekt. Als dat incorrect is, moet je dat zelf maar plaatsen. Een link plaatsen naar een rapport van 100 pagina's zonder verwijzing naar de relevante passage(s) is niet echt netjes.
#5 |
Gouverneur
|
![]() Als De Wever ooit over iets liegt, hoop ik dat het iets belangrijker is dan de "situatie aan het sportpaleIs".
|
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 11 oktober 2012 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Euh, een programma is iets dat je wil uitvoeren.
Maar een groot intelligent licht als jij zal wel kunnen uitleggen wat er gelogen is, in wat N-VA wil uitvoeren in de toekomst. Laatst gewijzigd door giserke : 11 oktober 2012 om 08:35. |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval is Jan Peumans van de N-VA al van in 2004 dé grote criticus geweest van hele BAM constructie. "De luis in de pels van de BAM". Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ik heb de hele interventie van Peumans in dat document gelezen en daar staat niets in over het knelpunt in Deurne. Het gaat wel over het gebrek aan transparantie en over twijfels bij het kostenplaatje.
|
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() En als ze dan toch zo bezorgd waren over dat knelpunt, vraag ik me af waarom de NVA voor het BAM-tracé heeft gestemd in het referendum.
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 11 oktober 2012 om 08:53. |
||
![]() |
![]() |
#15 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schaakmat.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier zeg! Spuit 11 geeft ook water.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#17 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals De Kwaadste Belg al aangaf, staat er in het stuk 2004-2005 nergens een aanwijzing dat Peumans gewezen zou hebben op problemen met de aansluiting bij het sportpaleis. Moeten we hieruit besluiten dat de NVA-volgelingen zélf liegen, en Ademloos het bij het rechte eind heeft? Aangezien jullie het verslag volledig gelezen hebben mag het geen probleem zijn om ons dommerikken even te verwijzen naar de relevante passage(s). Als de NVA-volgelingen dit niet kunnen, zijn het al even grote leugenaars als Bart zelf ![]() |
||||
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Ah, in tussentijd is er dus nog al wat gereageerd.
Conclusie: de NVA-apostelen in dit topic zijn dikke vette leugenaars die een document van 100blz posten in de hoop dat anderen te lui zijn om dit te lezen en hun leugens dan maar voor waar zullen aannemen. Net als Bart zelf. ![]() sukkels |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() ik merk dat hoe dichter de verkiezingen komen, hoe goedkoper de azijn was in de winkel precies
![]() Tja, stap voor stap komt het einde van het rijk van de traditio's dichterbij, en dat zou voor sommige linkiewinkies die nu lustig in de kas konden graaien en maar doen wat ze wilden, pijnlijk kunnen aankomen ![]() Mijn grijns wordt met de dag breder, doe vooral verder jonges. |
![]() |
![]() |
#20 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben eigenlijk een nieuwe Volksunie nodig.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |