![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wie van de kandidaten hier doet het, wie niet?
Wie denkt dat er veel stemmenwinst mee kan geboekt worden? Mijn idee: een must voor alle kandidaten, wie nergens "langskomt" maakt een ongeïnteresseerde (lijstvuller) of zelfvoldane indruk. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb geen huisbezoeken gedaan wegens het vreemde uur dat ik de mensen zou moeten lastigvallen (ik ben pas laat terug van het werk en om acht of negen uur 's avonds moet je ze ook niet meer lastig vallen), maar wel zoveel mogelijk andere activiteiten in het openbaar gedaan. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat dus wel zinvol.
Kun je de deur dichtsmijten, als de kandidaten je niet aanstaan. |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het natuurlijk ook een must, maar mijn lijkt het net iets minder effectief. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Huis aan huis neemt ongelooflijk veel tijd in beslag, je kan daar maar kleine delen van de gemeente mee doen. Bij ons zou je daar bijna een vol jaar mee bezig zijn om de ganse stad te doen als je er vijf uur per dag mee bezig was... Ik kan wel verstaan dat als je naar club brugge gaat kijken of zo dat dat anders ligt Laatst gewijzigd door vrijevlaming : 10 oktober 2012 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Altijd dat gezaag als je een markt doet of naar een kermis gaat,komen ze aan uw mouw trekken en dan kennen ze u,daarna ben je weer wind eenmaal de verkiezingen gedaan zijn....ik wimpel ze gewoon af dat hun gezaag mij niet interesseert en dat ik in het stemhok mijn gedacht doe,ze zijn rap weg dan!!
![]() Thuis komt er niemand in,hebben ze geen zaken mee wat jij beslist... Laatst gewijzigd door Brakelaar : 10 oktober 2012 om 14:22. |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() In sommige Waalse gemeenten zetten mensen een "zwarte hand" met de tekst "J'ai déja choisi!" aan de deur...
Prima initiatief, vermijdt tijdverspilling voor beide partijen. Geen slecht idee Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 oktober 2012 om 14:33. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik anderzijds ook nog verschrikkelijk aan markten vind zijn mensen die je als lucht voorbij lopen... Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 oktober 2012 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Totaal nutteloos, als het op stemmen ronselen aankomt.
![]() Maar euh... dat zal jij als BUB'er wel weten ondertussen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 oktober 2012 om 14:40. |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() dat gebeurd na de verkiezingen ook door politiekers en dan willen jullie dat we staan te springen voor tijd te maken als jullie het uitkomt!
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ga straks nog naar de kermiskoers
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kwestie van te getuigen van een minimum aan opvoeding en respect. Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 oktober 2012 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uiteraard volledig nutteloos. Fora zitten vol met mensen die al overtuigd zijn, bovendien is het anoniem en zou het mij sterk verbasen als je veel mensen van je eigen gemeente tegenkomt. Ik denk dat er hier maar ene actieven zit in mijn geval: brother paul die van stasegem is. That's about it |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Op een onverkiesbare plaats maakte ik geen huisbezoeken
Laatst gewijzigd door eno2 : 10 oktober 2012 om 14:52. |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Als het respect en opvoeding ook van hun uitkwam was het in orde,maar nu,gisteren meegemaakt,ze zien u en het eerste wat er uitkwam was of je niet meeging een pintje drinken en een klapje te doen,zeg je gewoon NEEN BEDANKT en beginnen ze te grollen wat voor iemand je bent,respect staat ook niet in hun woordenboek!!
Laatst gewijzigd door Brakelaar : 10 oktober 2012 om 14:59. |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() dag van vandaag zijn, op de eerste plaats na, alle plaatsen even verkiesbaar geworden.
Leutig als je als partij een nieuw of jong iemand wil lanceren, met de goede capaciteiten maar die nog niet zo bekend zijn... |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hoort bij de folklore van verkiezingen, maar ik twijfel of mensen hun stem laten afhangen van dat soort "leurders".
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ontkent niemand. |
|
![]() |