![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vakbondsactie bij Lunch Garden flopt
Dat is de ondertitel van een artikel in De Standaard van vandaag, 13 oktober. De zin die alles samenvat, is de volgende: ‘Er staken maar acht restaurants, die in Nijvel, Waterloo, Wépion, Jambes, Haine-St-Pierre, Waver, Marche-en-Famenne en Kraainem.' Op faciliteitengemeente Kraainem na dus allemaal Waalse vestigingen. En gij beweert dat er geen twee culturen, twee democratieën, twee landen .. zijn in b. ? Hier, lees het ganse artikel: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Overal hetzelfde : de Walen werken minder (vlug) en staken meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als ze het niet eens zijn met de regels in een bedrijf moeten ze een ander bedrijf zoeken om voor te werken!
Een half uur langer werken op vrijdag: is dat nu een reden om te gaan staken? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor één keer kan ik de stakers enkel gelijk geven. Vandaag zal er geen drek worden opgediend.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals jij het doet, is het vervalsing. Doe het meer opener. Klaarder en duidelijker. Maak je punt; daar heb ik geen probleem mee. Maar met open vizier. Ge zijt een slecht vel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben een Waal. Ik doe wat ik wil in dit land, like it or not.
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door BonBon : 13 oktober 2012 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral de N-VA vlamingen, ze knikken naar de wensen van VOKA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() In mijn plaatselijke Lunch Garden is het personeel trouwens voor meer dan de helft van Aziatische afkomst (Filipijns denk ik). Goeie werkers, eerlijk en doen hun best om Nederlands te spreken. Vlamingen willen werken en zien Lunch garden enkel als een tussenstop.
Laatst gewijzigd door BonBon : 13 oktober 2012 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |