![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Da's het zwakke punt van een democratie: het is perfect mogelijk voor ondemocratisch ingestelde mensen om op een democratische wijze aan de macht te komen.
Die één zetel is nog maar het begin trouwens. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ben ik het volkomen met u eens !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En er mag niet vergeten worden dat vrijheden binnen de democratie niet absoluut kunnen/mogen zijn. Er zouden nu al mechanismen in werking moeten treden die, zoals in dit geval, politieke partijen weren die de grondwet niet (gaan) respecteren. Er kan gediscussieerd worden over het feit dat die islampartij nog niets misdaan heeft, waarbij 'nog niets' het belangrijkste is. Een partij die vrouwen als tweederangsburgers beschouwt, kan en mag nooit evolueren in een democratisch land. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() btw: Zelfs partijen die algemeen hun gat vegen met de mensenrechten , kan en mag nooit evolueren in een democratisch land.
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 oktober 2012 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik moet toegeven dat deze uitspraak natte vingerwerk is want ik ken hun programma niet eens maar hun naam doet me vermoeden dat ze dezelfde ongrondwettelijke standpunten als hun fascistische ideologie zullen innemen. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() ISLAM in Brussel.
nva in Antwerpen (en andere steden)... |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In de moskees werd er opgeroepen om PS te stemmen en dan enkel op de Marokkanen. Uit la Libre Citaat:
|
||
![]() |