![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Weer een nieuw postje voor FDW...past beter bij de realiteit van een éénpersoonspartij..
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is een beetje kort door de bocht al deze partijen éénpersoonspartijen te noemen. Al zie je vaak dat wanneer de primadonna van zijn sokkel tuimelt, het ook met die partij bergafwaarts gaat. Stevaert, Verhofstadt en Leterme moet ik al niet meer aan herinneren zeker? |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Ik nomineer Schotenaar Tim Willekens, dan weet je wat voor "vlees" je in de kuip hebt
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB kan alleen groeien als Bart De Wever overloopt. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Het zit daar blijkbaar diep bij vb dat ze niets meer voorstellen op lokaal vlak.. Eigenlijk maakt dat toch niet veel uit want in 2006 werden ze overal buiten spel gezet...
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() In een 'normale' partij zou het boegbeeld (prima donna) moeten ophoepelen en niet een 'stropop' zoals Valkeniers..
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het zo uitzonderlijk dat een partijvoorzitter opstapt na een tegenvallende verkiezing? Neen toch.
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Dat het VB verloren heeft ligt helemaal niet aan FDW.
Daarom dat zijn tegenstanders ons dat graag willen doen geloven, natuurlijk. |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de partij zich volop storte op de FDW anti-islam ideologie... Dat was allemaal de 'verdienste' van FDW en de 'voorzitter' stond erbij en zag dat het goed was... Ik herken een totalitaire (partij)structuur van mijlen ver....ik ben niet van gisteren... |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Schepen
|
![]() Ik heb de topic nergens kunnen vinden. Maar gisteren op TV dat de voorzitter, Bruno Valkeniers, wordt vervangen door een andere marionet.
Ik zou zeggen, een slimme zet! Ik vind die voorzitter niet gemaakt voor de politiek. Hij spreekt als een bedrijfsleider (was hij ook) die geen tegenspraak verwacht, zijn woord afnemen is zo gemakkelijk als het stelen van een lolly van een baby, hij toont geen emoties (mogelijk omdat het VB toch al dood was), en het geheel geeft zijn woorden geen kracht. ![]()
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 16 oktober 2012 om 12:34. |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 16 oktober 2012 om 12:42. |
|
![]() |