![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burger
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...21017_00338974
Citaat:
Laatst gewijzigd door d2012 : 17 oktober 2012 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe? En zijn burgemeesterschap dan?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Dit was 2 dagen geleden:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121015_134 Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() http://www.deredactie.be/permalink/1.1458451
Inteelt leidt tot totaal geheugenverlies precies. Vanaf 1.29 "Het burgemeesterschap is niet combineerbaar met minister."
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Hij is een even grote politieke hoer als Bert de bleiter Anciaux.
Wat een verrader |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() @amon re: u stelt zich terecht de vraag, en wat met zijn burgemeesterschap. Wel vermits Belgie een famicratie(geregeerd door families) is, wel dan zal papa in het familiebedrijfje verdere de lokale belangen waarnemen denk ik en burgemeester van Brakel worden. Bekijk het alsof het familiebedrijf een vestiging in Amerika heeft en de jongste telg wordt uitgestuurd om het bedrijf in Amerika te leiden, zo moet men zich dat ongeveer voorstellen. Vraag blijft, wanneer gaat de raad van bestuur(wij dus) eens al die gedrochten naar huis sturen en vervanging aan de top eisen. Nooit zeker??????????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() De Croo gaat de crapuleuse ongelijkheid ts overheids- en privépensioenen wegwerken en anders de stekker eruit trekken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() de croo vlucht snel weg nu zijn voorzitterschap ter discussie staat naar de regering: nu zijn de rapen gaar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burgemeester
|
![]() Het zoveelste bewijs dat Ovld niet te betrouwen is en dat het een partij van blaaskaken en egotrippers is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat in opdracht van het Hof en de franstaligen omdat de alarmbellen uitgeput waren en aldus BHV zou gesplitst worden zonder de vele voordelen die de franstaligen nu uit die splitsing gehaald hebben.
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Dit is niet wegvluchten, dit is op het offerblok gaan liggen met een appel in de mond op bevel van hogerhand.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() robert & Graaf: vind je de CV van Alexander misschien te mooi versus uw CV ?
![]() Alexander heeft een CV waar 95% van de politici het mogen afleggen. Dus ik zou maar zwijgen over die 'familie zever' Trouwens, ik ga u twee voorbeelden geven 1° hoeveel dokters zijn er, en hoeveel 'familie incest' bestaat er binnen dat beroep. Volgens mij is dat het voorbeeld bij uitstek waar een familiestamboom niets garandeert, en waar de genetische mendeling mineur aanwezig is. Of waar alle niet familiestamboom dokters per definitie kinderen zijn die hun ouders qua IQ grandioos overtreffen. 2° Idemdito, droom ik meer van een wereld waar de CV van de politic grandioos die van hun ouders overtreft, en ben ik ook niet rabiaat gelukkig met 'familie-politiek-bedrijven' Maar dat is nu per definitie het laatste voorbeeld waar je moet tegen knallen... Betere voorbeelden zijn Detiege (een schaduw vergeleken met haar moeder) Vandenbossche (een flop vergeleken met haar vader) Tobback (letterlijk op zijn hoofd gevallen vergeleken met zijn vader) Dus het familiestamboomargument gebruik je best bij dergelijke loosers.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 18 oktober 2012 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Ach de O. VLD is toch echt een lachertje aan het worden. Ik begin mij echt af te vragen wie daar nog op gaat stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Raf dacht ik.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |