![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgend Donald Trump is hij in het bezit van 'wereldschokkend nieuws' over Obama, en hij zou dat in de loop van woensdag via twitter wereldkundig maken.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat Trump in het verleden ook al veel lawaai heeft gemaakt rond de geboorte-certificaat van Obama, om daarna zelf belachelijk te worden gemaakt. Met andere woorden: ook deze keer zou het kunnen dat er helemaal niets aan de hand is, en dat de bom in zijn eigen gezicht ontploft. Maar ik ben benieuwd en volg dit wel op. Wie weet wordt het nog plezant ook. Lees zelf: Donald Trump claims Barack Obama bombshell ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 23 oktober 2012 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Hij moet toch iets doen om zijn vriendje romney te helpen hé.
Nog wat prietpraat verkopen in de hoop de schade van gisteren te beperken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Donald Trump is een bluffer.
Hij betaalde z' n personeel nooit, had nooit een $ op zak en nadat hij bij Amels een boot van 120 mtr lengte had gekocht, kon hij ook dat verhaal niet waar maken. Kennelijk is alles virtueel in Amerika. Zelfs de rijkdom. Keer de man om en er komt nog geen euro uit z' n zak rollen. Dollars al helemaal niet.
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als hij al een bom doet ontploffen, is't te hopen dat die bom zowel Obama, als Romney, als Trump opblaast.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik stem hier niet mee in, maar u heeft me wel doen lachen. Waarvoor dank. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmmm "foxnews"..........lijkt mij al voldoende om te weten dat het om zuivere en opzettelijke beschadiging van Obama zal gaan.
Laatst gewijzigd door Pietje : 23 oktober 2012 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben toch benieuwd. Laatst gewijzigd door Antoon : 23 oktober 2012 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Het zal geen enkele deuk maken.
Trump is te belachelijk voor woorden. Vraag het Juffrouw Marla.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogelijk krijgt President Obama straks nog een extra grap op een zilveren schaaltje aangereikt....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom lukt mij dat nou niet ? Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 oktober 2012 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Gezien de Amerikanen in staat waren Bush jr een tweede termijn te geven, heb ik een nieuwe term gevonden voor 'idioot'.
Maar je weet maar nooit met hen...
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Omdat bij jou, beste F, de mensen iets slimmer zijn dan in de States. Verder, hij had uitsluitend immigranten in dienst, illegaal en met no $$'s op zak. Deze mensen, toch al een economisch zwakke groep, konden zich niet verweren wegens angst uit de VS gezet te worden. Goed, ze kregen te eten. Maar meer ook niet. (Dit heb ik uit 1e hand en is geen verhaal via via ....)
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de Belgen in staat zijn om 30 jaar lang op dezelfde onbekwame politici te stemmen heb ik er nog een beter woord voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Ach Donald Trump... wie neemt die vent nog ernstig? 't zal waarschijnlijk wel weer gaan over de bewering dat obama een Keniaan is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 24 oktober 2012 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Wat een nitwit, die Donald Trump.
![]() En dat toupetje, komt dat van een angora-konijn dat hij toevallig heeft platgereden met zijn hummer? http://www.youtube.com/watch?v=MgOq9...=youtu.be&hd=1 Transcript : http://www.facebook.com/photo.php?pi...d=153080620724 Laatst gewijzigd door parcifal : 24 oktober 2012 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Donald biedt dus aan om 5 miljoen dollar te storten op gelijk welke "charity" rekening president Obama aanwijst,in ruil voor alle "records",van zijn geboortecertifikaat tot en met zijn schoolgeschiedenis.
De president is uiteraard niet verplicht hierop in te gaan,deze gegevens kunnen volgens de Amerikaanse wet blijkbaar vertrouwelijk behandeld worden,maar dit is een venijnig aanbod dat kan gaan etteren in de pers.... Den Donald is sluwer dan ik dacht,en alleszins sluwer dan Romney. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 24 oktober 2012 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |