![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Mijn antwoord .
De politiek niet , mensen wel . Bedrijven uit oost en westvlaanderen nemen onderhouds of renovatie en bouw contrakten aan in Antwerpen en de kempen . Linmburgse bedrijven komen naar Gent werken . Een verkoper van toiletpapier komt zijn rolletjes aan de man brengen in Mechelen en Leuven Op de brug van de E17 in Kruibeke zie je in beide richtingen vrachtwagens rijden met islotatie en stenen of allerlei ander materiaal een leverancier uit Temse leverdd in de Kempen en een uit Antwerpen rijd met de zelfde rotzooi naar Sint Niklaas . Hoe kan men een degelijk contract aanbieden aan een winstgevend tarief als men van Genk naar Antwerpen wil komen om vb een stopcontact vast te zetten , service en dienst na verkoop worden gigantisch duur door 3 uur te rijden voor één uur te werken . Hoe kan een bedrijf dat een verplaatsing moet doen van 1,5 uur nog goedkoper zijn je buurman of de vakman van achter den hoek ? waarom blijft die mentaliteitswijziging zo lang uit ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik verdiende in Limburg 10 a 15% minder dan in Brussel of Antwerpen voor dezelfde job. Hadden ze mij in Limburg evenveel gegeven zat ik ook niet op de baan 's morgens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt eens proberen met ontstopper.
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 23 oktober 2012 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De helft van de huizen in Limburg zijn gebouwd in het zwart , zogenaamd met familie en vrienden . Bovendien heeft men in de Limburg het fenomeen dat er 25 jaar bruggepensioeneerde mijnwerkers een loon of pensioen opstreken en daarboven in het zwart konden bijklussen . Als je 10 jaar geleden op een bouwwerf kwam liep het vol van de limburgse 45 / 50 plussers voor de lichte jobkes , keukenbouwers / rolluikplaatsers /ramenpaatsers enz . Nu is het een heel klein beetje aan het afremmen de ex mijnwerkers worden stilaan oud . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je dat dat bedrijf een werknemer zal sturen als er een vijsje of een stopcontact los staat ? Een bedrijf kan toch geen garantie geven voor dergelijke kleine herstellingen en zich 100 km verplaatsen . Ma ga , ze gaan om de 3 a 4 jaar in faling , dan kan je natuurlijk fluiten naar garantie . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Neen ze gaan ze niet oplossen. Ze hebben juist gemeld terug te besparen bij de spoorwegen dat is 1, en tijdje terug heeft de Vlaamse regering beslist om te besparen bij de Lijn, dus Neen. ze gaan de fille's zeker en vast niet oplossen. Het gaat de komende jaren erger en erger en erger komen, als iedereen aan het werk kan blijven tenminste.
![]() |
#8 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Tol. Haal uw portemonneetje al maar boven. Op elke sluikweg, dan doen ze nog iets nuttig.
Niet van Stad X? Tol betalen als ge door het centrum rijdt tot 20u. Nummerplaatregistratie staat nergens meer voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het enige (en ik ben er zeker van dat onze politici dat weten) resultaat is extra inkomsten omdat de meesten in de file gewoon geen andere keuze hebben. Ik heb al op een aantal plaatsen gewerkt en in de meeste gevallen kostte pendelen met het openbaar vervoer me gemakkelijk twee keer zoveel tijd als met de auto. |
|
![]() |
![]() |