![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Alle zieligen (Johan Gerard Adriaan T'Hooft)
Een oude zon schijnt in de vergeelde berken Waar zwart geklede mensen lopen in het gras Tussen de taxushaag en wat gebarsten zerken Treurig zoekend naar iets dat hen eigen was. Dat het dood is, en dat zij het niet merken... Gevouwen handen en gevallen bladeren. Zand. Modder op de bruine foto’s in het marmer. God, die beitelt met een vaste hand En aan ons allen: slechts even zijn we warmer Dan de kou die ons omringt, dan ons verstand Dat zegevieren moet, maar dat alleen verzint. ’s Anderendaags, de witte bloemen bruingevroren In de ontstane stilte komt de dood, het oude kind Hoofdschuddend wandelen langs zijn gemaaide koren |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wie ik mis hangt bij mij op aan een nageltje door mijn hart
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weiger dan ook om mee te doen aan het circus van Chrysanten kopen, omdat ik mijn geliefde overledenen ALLE dagen gedenk. Zonder bloemen, zonder vertoon. Gewoon vanuit mijn hart. Ik heb wel respect voor de mensen die het belangrijk vinden om een bloemetje te kopen en een bezoekje aan het kerkhof te brengen. Iedereen verwerkt tenslotte zijn/haar verlies van een geliefde op een verschillende manier. |
|
![]() |
![]() |