![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conner Rousseau vroeg MVR om minister te worden.
Iets wat MVR vriendelijk afsloeg. Waarbij hij wel zei dat hij dat zou kunnen. Expert spelen kan ie ook, alleen draait ie mee met de wind. De Humolezers verkozen MVR tot man van het jaar. Dit zegt toch veel over het niveau van de Humolezers hé. https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...?ocid=msedgdhp Viroloog Marc Van Ranst heeft in een interview met HUMO bevestigd dat Sp.a-voorzitter Conner Rousseau hem heeft gevraagd om minister van Volksgezondheid te worden. Dat aanbod sloeg hij vriendelijk af, al is hij “arrogant genoeg” om te denken dat hij het ministerschap wel zou aankunnen. “Daar is over gepraat, ja”, geeft Marc Van Ranst in weekblad Humo aarzelend toe dat Sp.a-voorzitter Conner Rousseau hem heeft gevraagd om minister van Volksgezondheid te worden. Uiteindelijk stond Frank Vandenbroucke toch enthousiaster te springen om de ministerpost. “Mij zul je daarover niet horen klagen!”, zegt Van Ranst, die door de Humo-lezers verkozen is tot ‘Man van het jaar’. “Politiek… Ik heb geleerd niets uit te sluiten, en ik heb zeker niet het gevoel dat ik dat niet zou kunnen – zo arrogant ben ik wel – maar ik zie nu ook wat voor een hondenstiel het is.” Laatst gewijzigd door reservespeler : 30 december 2020 om 07:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand u iets komt vragen gaat u al in de fout ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen die bende arrogante klootzakken had hij zeker gepast.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is erg leuk voor de Geldverbrander: nu weet hij dat hij maar second choice was.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() geen windeieren voor de marc dankzij corona
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conners zogezegd geniale move om Vanden Broecke minister te maken was dus eigenlijk omdat de vermoedelijke minder geniale move om Van Ranst minister te maken mislukte.
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Het gaat hier vooral over de VRT-lieveling, voorzitter van de SPa die links-extremisten in de regering katapulteert.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????
Laatst gewijzigd door reservespeler : 30 december 2020 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 30 december 2020 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() De voornaamste beweegreden is dat Marc Van Ranst momenteel niet uit de aandacht is weg te branden. Indien morgen André Scheirlinckx uit Balen, een revolutionaire nieuwe manier uitvindt om eieren te koken, en daardoor wereldberoemd wordt in Vlaanderen, dan wordt er hem ook een hoge post aangeboden in de politiek, zeker weten.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
- Van Ranst als bordjesdraaier in "Rad van Fortuin" - Van Ranst als gastpresentator van de top 1000 van Studio Brussel (hij bleek trouwens wel wat van muziek te kennen) => Van Ranst is gelanceerd als BV, of we dat nu fijn vinden of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik was van plan te emigreren naar Nederland. Dit is een extra motivatie dat vooral zeker te doen. Het diepe Vlaanderen dat MVR op handen draagt als geliefde BV gaat mij te ver.
Laatst gewijzigd door Weyland : 30 december 2020 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Het ergste blijf ik vinden dat "onze" politici zich ook zo overal in alle mogelijke shows en spelletjes laten opvoeren. In andere landen zie je dat dus niet hé: politici die zo overal de nar komen uithangen, maar er wel veel stemmen mee winnen, of ze nu capabel zijn of niet.
![]() |
![]() |