![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kan gevaaarlijk worden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() De mens die iets onder controle heeft? LOL
Dat moet uitdraaien op een ramp. Soit, in elk geval begint het wel duidelijk te worden dat de chem-trail-zotten wel een punt hadden toen ze zeiden dat de trails geen gewone contrails waren, zoals beweerd werd. Sterk bezig.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 18 september 2012 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Als de Airbus-ingenieurs gelijk hebben dan bezorgen geconcentreerde chemtrails ons binnen een paar decennia extra straalstromen die we onder controle hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het "Belgische Pravda" artikel geeft alleen weer dat er stukjes technologie zijn die we met de huidige stand van zaken redelijk gemakkelijk kunnen toepassen waarmee vliegen een stukje milieuvriendelijker kunnen worden.
1) Lanceren met een catapult. Eentje die electriciteit gebruikt uit hernieuwbare bronnen. Deze technologie wordt steeds meer gebruikt in de industrie, met de pretparken als eerste grootschalige toepasser. De lineaire inductiemotor is al een tijdje in gebruik. Zolang men de versnelling maar binnen de 2G houdt is het een prima toepasbare technologie voor passagiersvliegtuigen die die versnelling aankunnen. (de limiet voor pretparken is 4G, en dan worden zwakke personen geweerd) 2) De eendenvlucht. De grote V dus. De reden waarom eenden en vele andere trekvogels in een V vliegen is dat het gewoon efficienter is. 3) Gebruik van de straalstroom. Een gekende truk. Niks op aan te merken Het wikipedia artikel over chemtrails heeft geen enkele relatie met het "De Morgen" artikel.
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bron? (Ja, ik heb je artikel uit de Morgen ook gezien, maar dat heeft het niet over Chemtrails. Logisch ook, want die bestaan niet...)
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() meer op het weer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Bron ? Eigen bedenking. Of wordt de vrijheid van denken hier ook al aan banden gelegd ? Nu ja, ik had er als wetenschapper misschien wat formules moeten bijkletsen, maar of dat hier de discussies vooruithelpt betwijfel ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf te beweren dat de vrijheid onzin aan de kaak te stellen ook nog steeds aanwezig is.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een stuk. "Kometen zijn lichtverschijnselen, geen fysieke voorwerpen."
Galileo vond dat Copernicus met het helicentrisme compleet gelijk had, en liet dat duidelijk merken. Maar Galileo deed het op zo'n boertige manier dat die voornamelijk kerkelijke astronomen tegen de schenen schopte. Alleen het feit dat paus Urban VII, de grootmeester der Nepotisme een persoonlijke vriend was van Galileo, heeft ervoor gezorgd dat de straf beperkt bleef tot huisarrest. (ook was de Vatikaanse Inquisitie een stuk milder dan de Spaanse tegenhanger)
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 oktober 2012 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de uitspraak dat kometen lichtverschijnselen zijn, en geen fysieke voorwerpen, is geen onzin zegt U? Nochtans een uitspraak van Galileo. Ik vrees dat er een paar mensen hier op't forum eens met de wenkbrouwen gaan fronsen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 oktober 2012 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() U legt mij woorden in de mond die niet de mijne zijn. Om terug on topic te komen : ik blijf het geen onzin vinden. Als je 50 jaar terug over draadloze telefonie of internetcommunicatie begon kreeg je vast ook het predicaat "onzin" op geplakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is een verschil tussen een krantenartikel te linken aan een wikipedia pagina, en dat dan te presenteren als een coherent geheel.
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je houdt blijkbaar van complottheorieën. Ik hou het liever bij helderheid voor elke lezer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kan U het niet simpeler uitleggen? Bof, ik ga er geen woorden meer aan vuilmaken. De uitleg die ik in't begin gegeven heb over V vluchten, en het lanceren van vliegtuigen met electrische katapulten zou het wel duidelijk moeten maken. En die chemtrails, die hebben evenveel waarde als de remsporen in uw toiletpot. Weet U waar dat die chemtrail idioterie vandaan komt? Van deze jaren 50 en 60 experimenten met speciale vliegtuigen/of raketbrandstoffen, genaamd Zip Fuel. De uitlaatgassen van moderne jets zijn voornamelijk waterdamp, CO2, een beetje stikstofoxides en als we spreken over een slecht afgestelde motor, wat onverbrande koolwaterstoffen.
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank voor uw persoonlijk aanval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gut, Pindar is terug.
Mare Pindar, kan U eens aan Descartes jr uitleggen dat chemtrails een heel ander "nut" hebben dan vliegtuigen zuiniger te laten vliegen.
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn experimenten geweest met zulke zaken, maar in de meeste gevallen was het efficienter een sproeivliegtuig te gebruiken. Citaat:
Gelieve de moderatoren dan op de hoogte te brengen en me strafpunten te bezorgen.
![]() |