![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Momenteel moet Di Rupo blijkbaar een klein miljard euro zien te vinden voor begroting 2012 in orde te krijgen en de 2.8% te halen.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...besparen.dhtml Niet dat ik ervan verschiet (iedereen met ogen wist dat ze véél te kort kwamen) maar vooral dit verraste me: Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Van die sancties trekken ze zich toch niets aan. Anders hadden ze ook tijdig de begroting ingediend!
Ik hoorde en las dat ze 6 miljard moeten vinden om Dexia te sponsoren!!! Daar spreekt men niet over. Of zouden ze toch ergens een spaarpotje hebben??? Ik vermoed dat ze veel meer moeten vinden dan ze nu zeggen, want anders hadden ze hun begroting wel VOOR de verkiezingen gemaakt.( Wie verschiet nu nog van cijfers onder het miljard?,) Laatst gewijzigd door omaplop : 16 oktober 2012 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Fox heeft duidelijk niet opgelet tijdens de vorige begortingsgesprekken. We spreken over 'besparingen' en niet over 'belastingen'.
Zo hebben we ondertussen een nieuwe besparing op de roerende voorheffing, een nieuwe besparing op firmawagens en binnekort komt er misschien een 'vermogensbesparing'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Awel, 't is dat dat ik niet zeker ben, ik was onder de indruk dat sancties begonnen bij +2.8%
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor die gasten is belastingsvoordelen stoppen = besparen Niet dat ik daar direct last van heb maar dat komt wel in de volgende ronde, ze hebben echt niet door dat ze al lang voorbij de ideale curve zijn en meer belastingen minder zal opbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
M.a.w. als men een budget opstelt met 3% tekort is het zo goed als zeker dat men aan't einde van de rit toch weer op korte termijn extra's moet zoeken en als dat niet (voldoende) lukt en ze halen de 3 niet, dan kunnen er forse boetes betaald worden.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al gehoord dat de banken aan het werken zijn om hun ATM park tegen het begin van volgend jaar gevoelig te verkleinen. Edit : me hierboven een beetje verkeerd uitgedrukt. Die taks bestaat nu al maar wordt op 1 jan. 2013 gevoelig verhoogd. Maar als de automaten daardoor verminderd worden, heeft dat dus een averechts effect.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 16 oktober 2012 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() dat het begrotingspotje (heel erg) stinkt kon je al merken aan het feit dat men de federale begroting over de gemeenteraadsverkiezingen tilden (die hebben niets met elkaar te maken mijnheer ). Dat de eerste ratten het zinkende schip al verlaten richting gegarandeerd postje voor 6 jaar (Magnette, quicky) vertelt deze Honore Gepluimd dat de Griekse toestanden maar klein bier zijn tegen hetgeen op ons afkomt. Maar allee we zullen weer eens 10 miljard uit de fraudebestrijding gaan halen
![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 16 oktober 2012 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vooral een heilige schrik van een BTW verhoging. Dat zie ik hen echt doen. De groei vertraagt in Belgie dus ze gaan de BTW verhogen, dat zou een mooie klucht zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Dit komt er. Zoveel is zeker. 2013 vermoed ik.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Belastingen betalen : wel verplicht
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.knack.be/nieuws/belgie/wa...125069332.htm#
Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() zozo, een btw-besparing dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() HOE KOMT HET DAT WIJ EEN TEKORT HEBBEN
kost migratie ons 7 miljard per jaar |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet een willekeurige burger eens proberen, naar de bank stappen en verklaren dat hij/zij door teveel geld over de balk te gooien 3% tekort komt om gewoon de interesten te betalen, laat staat kapitaalsaflossingen te doen.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() nimant kan da , behalve het -zn eigen loon stemmend - parlement
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Minder en minder mensen willen zelfstandig worden dat is een mooi resultaat van uw zogezegde besparingen. Nog heel even en links heeft wat men wou. Honderd percent van de mensen die leven van een uitkering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
"Wij" hebben die garantie wel in hun plaats gegeven en we hebben ze nog verteld dat ze er winst op maken. Woehahaha! |
|
![]() |
![]() |