![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Raar onderwerp alhier maar het is het enige forum waar ik nog lid van ben .
Probleem , ik zeg mijn vaste telefoon belgacom op , belgacom internet wens ik te behouden , ik krijg een brief terug die ik nog niet gelezen had . De postbode komt met een modembpack of zoiets , had ik niet besteld en stuurde hem terug . Ik lees de brief van Belgacom waarin staat hoe ik mijn internet en digitale tv moet installeren met mijn persoonlijke gegevens , van internet althans want ik heb geen digitale tv . Ik naar Belgacom , 3 keer langer dan 10 minuten , geen resultaat . Mijn zorg is nu , op 16/11 vervalt mijn vaste telefoon , dat ook mijn internet gaat uitkletsen en dat ik al die gegevens opnieuw ga moeten intikken gezien ik daar geen ervaring mee heb . Heeft iemand dat al meegemaakt met Belgacom en wat was het resultaat ?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft iemand "wat" al meegemaakt met Belgacom? Dat hij een brief krijgt die hij niet leest, de postbode wegstuurt met de modem om dan vast te stellen dat hij dat toch nodig heeft?
Nee, dat heb ik nog niet meegemaakt met Belgacom.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telefoon , TV & internet zijn toch 3 aparte dingen ??
Je kunt ze dus normaalgezien elk apart aanvragen & opzeggen (!!) , tenzij een als een pakket ?? Anders alles opzeggen / afsluiten , en daarna dan bv enkel internet aanvragen ??!! Voor meer info: http://support.nl.belgacom.be/app/an...ZuV2ZhbA%3D%3D http://support.nl.belgacom.be/app/an...jn-opzeggen%3F
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ervaring met Belgacom is niet zo positief. Na het opzeggen van onze vaste telefoon (en dat was alles wat we hadden) heeft het nog 6 maand geduurd vooraleer we geen rekeningen meer kregen. En service kregen we ook al niet.
En probeer maar eens "niet" te betalen.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn advies? Overstappen naar Telenet en dan uw telefoon opzeggen!
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jep : ik had ook een "probleempje" met Belgacom, dat raakte pas opgelost toen ik al overgestapt was naar Telenet. ergens heeft Belgacom blijkbaar slechte "interne lijnen"
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Succes !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() voor Adsl heb je een vaste lijn nodig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met ADSL heb je wel telefoonaansluiting nodig , maar niet perse een telefoon !! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Belgacom kan u daarin helpen , zij hebben uw gegevens !! Nee !! Heb wel ADSL , maar geen Belgacom !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Uw kiezers moeten aan u ook niet teveel komen vragen zeker ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve wat ik nog wil drinken, he.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niet alle mensen hebben de tijd om dagelijks hun brieven te lezen .
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat slecht aflopen, ik voel het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Probleem is , ik zeg mijn vaste telefoon bij Belgacom op , ik wens mijn internet Belgacom te behouden , ik heb het nergens over een tv komen ze af met een nieuwe modem , schrijven ze , dankuwel dat u onze internetdiensten wil instaleren alsmede hun digitale tv , en ik heb geen diditale tv ?
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zie het al gebeuren , geen vaste telefoon , geen internet , het vet is van de soep .
Uit miserie een gsm gekocht . Proximus , schijnt ook al van Belgacom te zijn . Het gaat inderdaad slecht aflopen .
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan gaan ze uw gsm onklaar maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had vroeger telenet , ik verhuisde , mijn TV staat op het eerste , mijn PC op het gelijks . Moestens ze op de 2 verdiepen beginnen boren voor hun bakjes , vandaar naar Belgacom . En de lampjes van telenet in hun bakjes branden te fel , vandaar , een mens wil wel eens in het donker zitten .
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ze lopen inderdaad kattepierig dat ik hun vaste telefoon heb opgezegd .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 3 november 2012 om 01:14. |
![]() |
![]() |