![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je ooit iets vreemd/ onverklaarbaar meegemaakt? Laat het weten: wat, hoe, waar, wanneer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
De nacht voor de begrafenis van mijn grootvader is er iets gebeurd dat ik nooit zal vergeten. Het was ongeveer 1u in de morgen. Ik kon niet slapen en zat in de woonkamer TV te kijken. Als wij lege flesjes drank hebben, zetten we die in een mandje en dat staat in de keuken. Opeens hoor ik een enorme knal en hoor ik glas rinkelen. Dat mandje was van de tafel gevallen op een geheel onverklaarbare wijze. Het stond in het midden van de tafel en er was de uren voorheen niemand nog geweest, laat staan dat iemand het mandje had aangeraakt. Het klinkt luguber en angstwekkend maar dat effect had het vreemd genoeg niet op mij, omdat ik wel een vermoeden heb wie of wat erachter zat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Toen ik mij op dit forum inschreef, viel er kort daarna een eikel op mijn hoofd. Ik vraag mij nu nog steeds af of dat een onverklaarbare waarschuwing was dat het forum vol met eikels zit.
![]() (enne voordat je het zelf gaat zeggen : neen ik ben geen eikel :-p |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Dat betekent gewoon dat je maar een 5% Newton bent , eikel !
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Humor brings insight and tolerance. Irony brings a deeper and less friendly understanding. Agnes Repplier" Laatst gewijzigd door Stingray : 17 september 2012 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anekdote uit mijn studententijd. In de blokperiode zat ik op mijn slaapkamer te studeren. De hond was beneden aan het blaffen. Plots hoor ik mijn moeder heel luid op de hond roepen. Alleen, mijn moeder lag toen in het ziekenhuis...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 17 september 2012 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Hopelijk duurde voor jouw moeder de tweedezittijd niet te lang
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb verleden jaar teruggekregen van de belastingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() LSD ?
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarstraks dacht ik bij mezelf, "om welk uur wou die van ons vandaag eten?"
Om 4 uur zei ze vanuit de keuken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van ons vertelde me op zekere dag dat ze dacht dat er iets met haar zuster ging gebeuren, die zuster woonde in Nederland en ze had er meer dan een jaar geen contact mee gehad wegens ruzie.
Ze belde haar zuster op en vertelde haar van op te letten want dat ze dacht dat er iets te gebeuren stond. Twee dagen later verongelukte haar zuster met de wagen op de snelweg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2012 om 20:38. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() in 1995 is mijn wagen gefixt in de garage , ik rij buiten , duw op de rem en het opendak gaat dicht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allemaal die zgn. sterke verhalen zijn ofwel gefantaseerd of overdreven. De enkele verhalen die niet onder deze categorieën vallen, zijn te herleiden tot simpel toeval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank U wel professor Barabas.
|
![]() |
![]() |