![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aangezien zo veel Europeanen overtuigde fans van Obama zijn moeten ze wel een lange lijst vormen, die verwezenlijkingen van Obama.
Nu geloof ik best dat de man in kwestie een en ander goeds heeft gedaan, maar... ik kan me precies geen enkel voorbeeld herinneren? Kan iemand me weer verlichten, waarom precies is Obama een Groot Staatsman volgens zijn Europese fanclub? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van de eerste vijf zijn vier al leugens en verdraaiingen. :/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() http://www.dailykos.com/story/2012/0...shments-So-Far
hier zullen er wel een paar andere tussen staan
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() aangezien ik geen Amerikaan ben, noch vind dat Obama een Groot Staatsman is en ik dus geen lid ben van de Europese Fanclub, lig ik daar niet echt wakker van
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze is wel hilarisch:
President Obama Improved the Economy and Reduced the Debt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bedoel je dat Obama al die "verwezenlijkingen" dan gaat terugdraaien? Want waar moet het geld anders vandaan komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1° De autofabrieken in Ohio. En daarbuiten zijn er terug nieuwe jobs. 2° Gezondheidszorg heeft hij er voor een deel doorgekregen en dat was niet makkelijk 3° Hij is geen nieuwe buitenlandse oorlog/bezetting begonnen. 4° Hij heeft de bankeconomische rotzooi van Bush opgeruimd en hij is er nog mee bezig. Ik kan me slechtere scenario's voorstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een machteloze president . In het huis van afgevaardigden hebben de republikeinen de meerderheid en in de senaat zijn ze sterk genoeg om eindeloos te fillibusteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vraag wordt gesteld hé, gaan de republikeinen zich eindelijk terug opstellen als een beleidspartij of beperken ze zich tot een zweeppartij die alles blokkeert?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En die situatie kan achter 2 jaar veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het huis van afgevaardigden moet er dan toch een aardverschuiving gebeuren , want hun voorsprong is daar nog steeds enorm en er wordt om de 2 jaar slechts 1/3 herverkozen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En van Obama is er niets te zien. |
|
![]() |
![]() |