![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Recent kwam ik op deze site uit die de demografische ontwikkelingen in de moslimwereld bijhoudt.
Voor België schat men dat in 2030 10,2% van de bevolking een moslimachtergrond hebben. Momenteel wordt dat op ongeveer 6% geschat en in 1990 was het nog maar 2%. Als je echter met de andere Europese landen vergelijkt valt op dat België koploper is. In landen zoals Nederland en Frankrijk houden voorspellingen het op 8% in 2030. Hoe komt het dat de moslimbevolking hier in België sneller lijkt toe te nemen dan in andere landen? PS: Laat ons ook wezen, het is niet omdat 10% een moslimachtergrond zal hebben dat deze ook moslims zijn. De de-religieuzering zet zich ook bij de allochtonen door. Laatst gewijzigd door rub1615 : 11 november 2012 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De graad van fanatisme bij moslims groeit ongeveer recht evenredig aan met hun aandeel in de bevolking : hoe meer moslims je bijeen zet, des te fanatieker ze worden. Ik denk dat u het probleem niet goed inschat. Ik vraag me vooral af waar deze cijfers op gebaseerd kunnen zijn. In België worden gelovigen toch niet geregistreerd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() De reden ligt wat mij betreft voor de hand : de PS, SPA en groen moeten een kiespubliek hebben dus zij staan open voor verdere infiltratie van onze maatschappij door moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() dat heb ik nu al! Ik eet 1x per week kebab!... maar stem wel op nva
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het in België zo slecht wordt met de sociale zekerheid en voorzieningen, dat de grote massa van de hier aangespoelde met evengrote getallen hier terug vandaan spoelen. Het zou wel eens kunnen zijn dat ze binnen afzienbare tijd ons met de brokken laten zitten. In dat geval zou het zelfs minder dan die 10% kunnen worden. Laatst gewijzigd door Garry : 11 november 2012 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zijn schattingen. Ik vermoed dat men zoals ik gedaan heb gewoon het aantal Marokkaanse en Turkse immigranten bij elkaar opgeteld heeft. Laatst gewijzigd door rub1615 : 11 november 2012 om 22:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is nog het minste, maar iedere keer moeten ze zich eerst wassen, zeven keer hun gezicht, van boven naar beneden, van boven naar beneden, van boven naar beneden, van boven naar beneden, van boven naar beneden, van boven naar beneden, van boven naar beneden. Dan hun oren. Daarna van rechts naar links, eerst de rechter arm, daarna de linker. Dan de rechter voet en daarna de linker. Als ze pech hebben dat ze van al dat water te zien lopen moeten gaan pissen, moeten ze opnieuw beginnen. Dan mogen ze hun daarbij nog niet de tel verliezen. Die bazen gaan nogal een waterrekening krijgen ![]() |
|
![]() |
![]() |