Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2012, 14:38   #1
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard Pubermeisje onthoofd na weigeren huwelijk.

Citaat:
Een Afghaans meisje is gisteren door twee mannen onthoofd. Het meisje, dat naar verluidt 14 of 15 jaar oud was, mocht van haar vader niet met een van hen trouwen.

Het meisje was gisteren water gaan halen uit een rivier, om deze naar haar dorp in de provincie Kunduz te brengen. Tijdens haar tocht werd ze door de twee mannen opgewacht. "De twee mannen vielen haar aan en sneden haar keel door met een mes", zo laat de politie weten. "Het duo is opgepakt en zit nog vast."

Uit een onderzoek is gebleken dat de mannen die haar hebben haar vermoord om haar hand hadden gevraagd. "Mensen hadden het gezin lastiggevallen en gevraagd of het meisje niet met hen wilde trouwen. Toen ze weigerde, hebben ze haar vermoord.
Kunduz ?
Daar is de Nederlandse politie bezig met opleiden van Afghaanse collega's.
Oud 29 november 2012, 15:25   #2
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Het land wroet nog in de hel van de Islam. Wat een gruwelijke religie en wat een gruwelijk volk.
Afghanen leven nog in het pleistoceen. Van enige beschaving (muv van enkelingen) is geen sprake en het geweld blijft volop aanhouden.

Politie? Een achterlijk verzinsel van de onvoorstelbaar naïve en domme politici. Voor straf zou je ze een tijdje in Afghanistan moeten laten dienst doen. Zonder auto en zonder bodyguards.
Ze zullen in lijkzakken terugkomen.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 29 november 2012 om 15:25.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2012, 17:07   #3
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Het land wroet nog in de hel van de Islam. Wat een gruwelijke religie en wat een gruwelijk volk.
Afghanen leven nog in het pleistoceen. Van enige beschaving (muv van enkelingen) is geen sprake en het geweld blijft volop aanhouden.

Politie? Een achterlijk verzinsel van de onvoorstelbaar naïve en domme politici. Voor straf zou je ze een tijdje in Afghanistan moeten laten dienst doen. Zonder auto en zonder bodyguards.
Het moge duidelijk zijn dat vrouwen in deze achterlijke maatschappij nog minder rechten hebben dan varkens.
En Nederland en België zouden hun missies per direct moeten stoppen.
Oud 29 november 2012, 17:58   #4
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Pubermeisje onthoofd na weigeren huwelijk.
Scheve rechtspraak
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2012, 13:50   #5
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is gewoon een gruwelijke moord (gepleegd door perverselingen) die niets met Islam, religie of rechtspraak te maken heeft. De vader had het "huwelijksaanzoek" zelfs geweigerd.
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2012, 13:54   #6
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Het moge duidelijk zijn dat vrouwen in deze achterlijke maatschappij nog minder rechten hebben dan varkens.
Mogen ze dan vrouwenvlees eten ?
Oud 2 december 2012, 15:05   #7
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

2
Oud 2 december 2012, 15:07   #8
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Dit is gewoon een gruwelijke moord (gepleegd door perverselingen) die niets met Islam, religie of rechtspraak te maken heeft. De vader had het "huwelijksaanzoek" zelfs geweigerd.
Toch wel. Die islamistische mannen voelen zich vernederd wanneer ze dat kindje niet krijgen als vrouw. En dat de Islam een gruwelijke religie is, dat hoeft niet echt meer bewezen worden, toch?
Oud 3 december 2012, 00:43   #9
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Toch wel. Die islamistische mannen voelen zich vernederd wanneer ze dat kindje niet krijgen als vrouw. En dat de Islam een gruwelijke religie is, dat hoeft niet echt meer bewezen worden, toch?
Alla Snackbar! Islam is de religie van de freede en chèn problèm! Zie Mohammed de pedofeet, de bom en het kromzwaard zij met hem!
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2012, 07:07   #10
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Dit is gewoon een gruwelijke moord (gepleegd door perverselingen)
Nog beter uitgedrukt:
Dit is gewoonweg een gruwelijke moord (gepleegd door idiote hersenloze pervert uitschot/krapuul) !!!!

btw: Wie zoiets zou goedkeuren , die mag voor mij part opflikkeren !!!!
Ik vraag me zelfs af , waarom men zoiets doet ??
Da's precies het principe van:
Ikke nie' kunnen krijgen , dan niemand (haar/hem) kunnen krijgen !!

En .... het waren er 2 achter hetzelfde tienermeisje !!!!
Effe een vraag daarover:
Stel dat 1 van de 2 haar kon trouwen , wat zou dan de andere doen ??
Ik hoop in elk geval dat die 2 hufters hun verdiende straf krijgen !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 december 2012 om 07:20.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2012, 10:49   #11
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Nog beter uitgedrukt:
Dit is gewoonweg een gruwelijke moord (gepleegd door idiote hersenloze pervert uitschot/krapuul) !!!!

btw: Wie zoiets zou goedkeuren , die mag voor mij part opflikkeren !!!!
Ik vraag me zelfs af , waarom men zoiets doet ??
Da's precies het principe van:
Ikke nie' kunnen krijgen , dan niemand (haar/hem) kunnen krijgen !!

En .... het waren er 2 achter hetzelfde tienermeisje !!!!
Effe een vraag daarover:
Stel dat 1 van de 2 haar kon trouwen , wat zou dan de andere doen ??
Ik hoop in elk geval dat die 2 hufters hun verdiende straf krijgen !!!!
Straf? Niks ervan. Die zullen na twee uurtjes op het politiebureau kletsen wel weer vrijgelaten zijn met de felecitatie dat ze de familie-eer hebben gered. Die zijn gewoon efkes opgepakt om de wereld een rad voor ogen te draaien dat er toch zoiets als "justitie" is in Afghanistan.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2012, 18:41   #12
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Straf? Niks ervan. Die zullen na twee uurtjes op het politiebureau kletsen wel weer vrijgelaten zijn met de felecitatie dat ze de familie-eer hebben gered. Die zijn gewoon efkes opgepakt om de wereld een rad voor ogen te draaien dat er toch zoiets als "justitie" is in Afghanistan.
Inderdaad. 100% gebaseerd op de islamitische gewoontes. Zelfs in Europa, inclusief Belgie, zijn er voorbeelden van 'eermoorden'. Gelukkig moeten de daders in onze moderne wereld terechtstaan voor deze moorden. Al worden ze ook hier veel te licht gestratft.
Oud 3 december 2012, 18:49   #13
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. 100% gebaseerd op de islamitische gewoontes. Zelfs in Europa, inclusief Belgie, zijn er voorbeelden van 'eermoorden'. Gelukkig moeten de daders in onze moderne wereld terechtstaan voor deze moorden. Al worden ze ook hier veel te licht gestratft.
als ze al gevat worden.
Dochterlief gaat mee naar turkije en komt niet meer terug... getrouwd in Turkie menier.
En wie gaat daarachter zoeken?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2012, 18:54   #14
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Dit gebeurt vrijwel maandelijks en misschien wel wekelijks in Afghanistan. Slechts af en toe haalt zo'n zaak de media.

Net zoals veel Vlamingen het bij ons de normaalste zaak van de wereld vinden dat er jaarlijks miljarden naar het armlastige Wallonië vloeien vinden veel mensen in Afghanistan deze eremoorden een normale zaak.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2012, 18:56   #15
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dit gebeurt vrijwel maandelijks en misschien wel wekelijks in Afghanistan. Slechts af en toe haalt zo'n zaak de media.

Net zoals veel Vlamingen het bij ons de normaalste zaak van de wereld vinden dat er jaarlijks miljarden naar het armlastige Wallonië vloeien vinden veel mensen in Afghanistan deze eremoorden een normale zaak.
Hoe weet je dat dan?

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2012, 19:58   #16
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik begin er steeds meer van overtuigd te geraken dat er hier in Europa ons nog een serieus probleem met de Islam te wachten staat. Meer bepaald denk ik dat de man van de Veilgheidsdienst Wynants de spijker op de kop slaat wanneer hij zegt dat het Salafisme op dit ogenblik de grootste bedreiging vormt. Ik zie het potentieel conflict nog omgezet worden in een regelrechte oorlog. De koorts tot gebiedsverovering en bekering is in de Islam uitermate sterk. Dat was reeds onmiddellijk te merken na de dood van Mohammed toen ze op nauwelijks een eeuw tijd een gebied dat ging van Samarkand tot Andalusië te vuur en te zwaard onderwierpen. Dat gebied was voorheen voor het grootste gedeelte christelijk. Onze politiek-correcte meute zal nog de verrassing van hun leven meemaken.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2012, 20:01   #17
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik begin er steeds meer van overtuigd te geraken dat er hier in Europa ons nog een serieus probleem met de Islam te wachten staat. Meer bepaald denk ik dat de man van de Veilgheidsdienst Wynants de spijker op de kop slaat wanneer hij zegt dat het Salafisme op dit ogenblik de grootste bedreiging vormt. Ik zie het potentieel conflict nog omgezet worden in een regelrechte oorlog. De koorts tot gebiedsverovering en bekering is in de Islam uitermate sterk. Dat was reeds onmiddellijk te merken na de dood van Mohammed toen ze op nauwelijks een eeuw tijd een gebied dat ging van Samarkand tot Andalusië te vuur en te zwaard onderwierpen. Dat gebied was voorheen voor het grootste gedeelte christelijk. Onze politiek-correcte meute zal nog de verrassing van hun leven meemaken.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2012, 20:03   #18
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een hedendaags science-fiction verhaal: "The Danish Civil War"
http://gatesofvienna.blogspot.nl/200...civil-war.html
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2012, 02:07   #19
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Yep. Maar dan zonder mij want ik heb al lang een stek in de VS. Tegen de tijd dat jullie hier kreunen onder het islamisme, zit ik met mijn familie lekker in the land of the free
Oud 4 december 2012, 04:56   #20
NOBSPC1
Banneling

Standaard

Citaat:
Yep. En het zijn de onnozelaars die excuses voor die 4de eeuwse barbaren maken die het bewerkstelligen, zegt Wynants. Hij heeft gelijk.
Moest hij voor Obama werken was hij stante pede ontslagen. Zoiets durven zeggen is immers niet politiek correct. Obama had hem al lang een racist genoemd zijnde het typisch "argument" van de onnozele linksen als ze geen argument meer hebben.
NOBSPC1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be