![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik wou weten wanneer de samsung ativ smart pc, een hybride tablet (tablet met keyboard) in België op de markt kwam.
Op de Samsung website staat het alvast niet. Dan maar naar de contact pagina. Drie mogelijkheden; E-mail. Vul een formulier in, en blokkeer dan op de verplichte field van products, tot en met serie-nummer toe. Het ding is er nog niet, dus dat gaat niet. Algemene informatie vragen op die manier gaat dus ook niet. “Waarom probeert u niet onze live-chat?”’ Ok. Na 5 errors, 4 reconnects, 8 keer heropstarten browser wegens vastgelopen en 7 berichten ”no chat operator available” besluit ik dat te laten voor wat het is. Telefoon is er ook. Ik doorloop een gans menu en kies tenslotte 1 ‘voor gsm’s en tablets’. Krijg ik een hollandse aan de lijn met sjoow sjwaaar accent dat ik sje ampwer begrwijp, en die Gwollema heet, naar haar zeggen. Ik val met de deur in huis en zeg dat ik een vraag heb over de samsung ativ smart pc. Onderbreekt die mij daar direct en poeiert mij af: “Mwenweej, ik chga enkel owfer gjeejesems, u moet owp twjeej drukke, in hjet kjeuzemenju.” “Ik denk het niet. Het menu vertelde mij 1, voor tablet en gsm.” “Njee, u hjebt niet choed cheluisterd, het is twjeej, en dan nog eens twjeej!” “Als ik me goed herinner was twee voor audiovisuele producten. Ik bel voor de Ativ smart pc” “U moet twjeej duwen! U kunt niet bij mij terecht.” “Bon, kunt u mij doorverbinden?” “Dat chaat niet, u zit bij de afdeling gsm, u had moeten twjee…” “In orde mevrouw, ik bel wel opnieuw in dan.” “Hebt u geopteerd om de tevredenheidsenqu..” *klik* Nog eens bellen, ik hou vast aan de 1, tablet en gsm optie. Een andere hollandse, die mij direct weet te vertellen dat ze mij niet goed hoort. “Dat zal aan de telefoon liggen dan, het is een iPhone” Dat grapje viel redelijk hard in het water “U weet wel, een iphone om naar samsung te bellen? Nee? Bon. Ik bel voor de ativ smart pc. Wanneer dat die op de markt komt in België”. “We hebben een klantennummer nodig meneer.”(ook weer afgrijnselijk zwaar hollands accent). Mag ik uw klantennummer? “Ik heb geen klantennummer, ik bel voor info. Over de ativ smart pc.” “Ik moet toch een klantennummer hebben meneer. Wat is uw gsm nummer?” Ik geef het, en vervolgens wil ze mijn adres ook. “Mevrouw, ik wil geen klantennummer, en mijn adres is niet relevant, ik wil gewoon informatie over een product.” “Ik zal dat toch moeten vragen om u beter te kunnen helpen in de toekomst.” “Hoe kan mijn adres nu helpen als ik gewoon een vraag wil stellen, en ik het ding nog niet eens heb…? Laat maar. Hier mijn adres. ” Ik hoor hoe ze het compleet verkeerd neerschrijft. Zucht eens. “OK, uw klantennummer is blablabla”” Ik kijk wat naar buiten. “Genoteerd, mevrouw. Kunnen we nu verder gaan? De ativ smart pc, die is nog niet op de markt hier, en ik had graag geweten wanneer die uitkomt.” “Oh, u hebt het over een product dat er nog niet is?” Hallelujah. “Ja, inderdaad; die zou ergens eind november of in december uitkomen. Ik zou graag weten of er een preciezere datum is” “Oh, maar meneer, daarmee kunnen wij u niet helpen, dat hangt of van de distributeurs en groothandelaars. Die kopen ze in, en zij bepalen wanneer dat die uitkomt.” “Ah bon. En samsung heeft daar helemaal niks over te zeggen? Product komt toch van jullie? Wanneer leveren jullie aan hen?” “Dat kan ik niet zeggen meneer, daar weet ik niets van. Dat bepalen de groothandelaars.” “OK, goed. Welke groothandelaars of distributeurs zijn dat dan? Waar kan ik met mijn vraag naartoe?” “Dat is confidentieel meneer, dat kan ik niet zeggen.” Zucht. *Klik.* |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() http://verizonmath.blogspot.fr/2007/...-customer.html
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voila
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die prijzen zijn typische bundel-tactieken. Ik heb al een telefoonabonnement. En bij die belgacom tablet zit het keyboard niet bij. Was ook een vraag waar ik niet eens toe ben gekomen. Voor product expertise zal ik moeten wachten op nieuwe geregistreerde p.be-ers blijkbaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -Als je weet dat er heelder websites gevuld worden met speculaties over wanneer nieuwe tablets/laptops/smartphones/enz in de winkel zullen liggen.
-Als je weet dat zelfs grote nieuwssites regelmatig artikelen (geruchten) publiceren over het wanneer op de markt komen van bepaalde toestellen. -Als je weet dat bij bepaalde producten de halve wereld in spanning afwacht wanneer die producten in de winkel te verkrijgen zijn. Is het dan niet vrij naief om te denken dat je dat als gewone gebruiker wel even gaat achterhalen door effe naar de helpdesk te bellen?
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zo kondigden aan eind november. Ik had nog niks gehoord en vond niks terug. Dus bel ik even. is dat zo moeilijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aaaaaah!!! Gij wilt die voor Marie kopen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zou er vooraf zo ongeveer mijn huis op verwed hebben dat je die info niet via de helpdesk ging verkrijgen.
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet mieten he. Of het is uw huis erop, of niet, maar niet ongeveer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok, mijn huis erop dan.
![]() |