Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 november 2012, 11:26   #1
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard Helpdesk frustraties

Ik wou weten wanneer de samsung ativ smart pc, een hybride tablet (tablet met keyboard) in België op de markt kwam.

Op de Samsung website staat het alvast niet. Dan maar naar de contact pagina. Drie mogelijkheden;

E-mail. Vul een formulier in, en blokkeer dan op de verplichte field van products, tot en met serie-nummer toe. Het ding is er nog niet, dus dat gaat niet. Algemene informatie vragen op die manier gaat dus ook niet.

“Waarom probeert u niet onze live-chat?”’ Ok. Na 5 errors, 4 reconnects, 8 keer heropstarten browser wegens vastgelopen en 7 berichten ”no chat operator available” besluit ik dat te laten voor wat het is.

Telefoon is er ook. Ik doorloop een gans menu en kies tenslotte 1 ‘voor gsm’s en tablets’.
Krijg ik een hollandse aan de lijn met sjoow sjwaaar accent dat ik sje ampwer begrwijp, en die Gwollema heet, naar haar zeggen. Ik val met de deur in huis en zeg dat ik een vraag heb over de samsung ativ smart pc. Onderbreekt die mij daar direct en poeiert mij af:

“Mwenweej, ik chga enkel owfer gjeejesems, u moet owp twjeej drukke, in hjet kjeuzemenju.”
“Ik denk het niet. Het menu vertelde mij 1, voor tablet en gsm.”
“Njee, u hjebt niet choed cheluisterd, het is twjeej, en dan nog eens twjeej!”
“Als ik me goed herinner was twee voor audiovisuele producten. Ik bel voor de Ativ smart pc”
“U moet twjeej duwen! U kunt niet bij mij terecht.”
“Bon, kunt u mij doorverbinden?”
“Dat chaat niet, u zit bij de afdeling gsm, u had moeten twjee…”
“In orde mevrouw, ik bel wel opnieuw in dan.”
“Hebt u geopteerd om de tevredenheidsenqu..”
*klik*

Nog eens bellen, ik hou vast aan de 1, tablet en gsm optie.
Een andere hollandse, die mij direct weet te vertellen dat ze mij niet goed hoort.
“Dat zal aan de telefoon liggen dan, het is een iPhone”
Dat grapje viel redelijk hard in het water
“U weet wel, een iphone om naar samsung te bellen? Nee? Bon. Ik bel voor de ativ smart pc. Wanneer dat die op de markt komt in België”.
“We hebben een klantennummer nodig meneer.”(ook weer afgrijnselijk zwaar hollands accent). Mag ik uw klantennummer?
“Ik heb geen klantennummer, ik bel voor info. Over de ativ smart pc.”
“Ik moet toch een klantennummer hebben meneer. Wat is uw gsm nummer?”
Ik geef het, en vervolgens wil ze mijn adres ook.
“Mevrouw, ik wil geen klantennummer, en mijn adres is niet relevant, ik wil gewoon informatie over een product.”
“Ik zal dat toch moeten vragen om u beter te kunnen helpen in de toekomst.”
“Hoe kan mijn adres nu helpen als ik gewoon een vraag wil stellen, en ik het ding nog niet eens heb…? Laat maar. Hier mijn adres. ”
Ik hoor hoe ze het compleet verkeerd neerschrijft. Zucht eens.
“OK, uw klantennummer is blablabla””
Ik kijk wat naar buiten. “Genoteerd, mevrouw. Kunnen we nu verder gaan? De ativ smart pc, die is nog niet op de markt hier, en ik had graag geweten wanneer die uitkomt.”
“Oh, u hebt het over een product dat er nog niet is?”
Hallelujah. “Ja, inderdaad; die zou ergens eind november of in december uitkomen. Ik zou graag weten of er een preciezere datum is”
“Oh, maar meneer, daarmee kunnen wij u niet helpen, dat hangt of van de distributeurs en groothandelaars. Die kopen ze in, en zij bepalen wanneer dat die uitkomt.”
“Ah bon. En samsung heeft daar helemaal niks over te zeggen? Product komt toch van jullie? Wanneer leveren jullie aan hen?”
“Dat kan ik niet zeggen meneer, daar weet ik niets van. Dat bepalen de groothandelaars.”
“OK, goed. Welke groothandelaars of distributeurs zijn dat dan? Waar kan ik met mijn vraag naartoe?”
“Dat is confidentieel meneer, dat kan ik niet zeggen.”
Zucht.
*Klik.*
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 12:03   #2
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ik wou weten wanneer de samsung ativ smart pc, een hybride tablet (tablet met keyboard) in België op de markt kwam.

Op de Samsung website staat het alvast niet. Dan maar naar de contact pagina. Drie mogelijkheden;

E-mail. Vul een formulier in, en blokkeer dan op de verplichte field van products, tot en met serie-nummer toe. Het ding is er nog niet, dus dat gaat niet. Algemene informatie vragen op die manier gaat dus ook niet.

“Waarom probeert u niet onze live-chat?”’ Ok. Na 5 errors, 4 reconnects, 8 keer heropstarten browser wegens vastgelopen en 7 berichten ”no chat operator available” besluit ik dat te laten voor wat het is.

Telefoon is er ook. Ik doorloop een gans menu en kies tenslotte 1 ‘voor gsm’s en tablets’.
Krijg ik een hollandse aan de lijn met sjoow sjwaaar accent dat ik sje ampwer begrwijp, en die Gwollema heet, naar haar zeggen. Ik val met de deur in huis en zeg dat ik een vraag heb over de samsung ativ smart pc. Onderbreekt die mij daar direct en poeiert mij af:

“Mwenweej, ik chga enkel owfer gjeejesems, u moet owp twjeej drukke, in hjet kjeuzemenju.”
“Ik denk het niet. Het menu vertelde mij 1, voor tablet en gsm.”
“Njee, u hjebt niet choed cheluisterd, het is twjeej, en dan nog eens twjeej!”
“Als ik me goed herinner was twee voor audiovisuele producten. Ik bel voor de Ativ smart pc”
“U moet twjeej duwen! U kunt niet bij mij terecht.”
“Bon, kunt u mij doorverbinden?”
“Dat chaat niet, u zit bij de afdeling gsm, u had moeten twjee…”
“In orde mevrouw, ik bel wel opnieuw in dan.”
“Hebt u geopteerd om de tevredenheidsenqu..”
*klik*

Nog eens bellen, ik hou vast aan de 1, tablet en gsm optie.
Een andere hollandse, die mij direct weet te vertellen dat ze mij niet goed hoort.
“Dat zal aan de telefoon liggen dan, het is een iPhone”
Dat grapje viel redelijk hard in het water
“U weet wel, een iphone om naar samsung te bellen? Nee? Bon. Ik bel voor de ativ smart pc. Wanneer dat die op de markt komt in België”.
“We hebben een klantennummer nodig meneer.”(ook weer afgrijnselijk zwaar hollands accent). Mag ik uw klantennummer?
“Ik heb geen klantennummer, ik bel voor info. Over de ativ smart pc.”
“Ik moet toch een klantennummer hebben meneer. Wat is uw gsm nummer?”
Ik geef het, en vervolgens wil ze mijn adres ook.
“Mevrouw, ik wil geen klantennummer, en mijn adres is niet relevant, ik wil gewoon informatie over een product.”
“Ik zal dat toch moeten vragen om u beter te kunnen helpen in de toekomst.”
“Hoe kan mijn adres nu helpen als ik gewoon een vraag wil stellen, en ik het ding nog niet eens heb…? Laat maar. Hier mijn adres. ”
Ik hoor hoe ze het compleet verkeerd neerschrijft. Zucht eens.
“OK, uw klantennummer is blablabla””
Ik kijk wat naar buiten. “Genoteerd, mevrouw. Kunnen we nu verder gaan? De ativ smart pc, die is nog niet op de markt hier, en ik had graag geweten wanneer die uitkomt.”
“Oh, u hebt het over een product dat er nog niet is?”
Hallelujah. “Ja, inderdaad; die zou ergens eind november of in december uitkomen. Ik zou graag weten of er een preciezere datum is”
“Oh, maar meneer, daarmee kunnen wij u niet helpen, dat hangt of van de distributeurs en groothandelaars. Die kopen ze in, en zij bepalen wanneer dat die uitkomt.”
“Ah bon. En samsung heeft daar helemaal niks over te zeggen? Product komt toch van jullie? Wanneer leveren jullie aan hen?”
“Dat kan ik niet zeggen meneer, daar weet ik niets van. Dat bepalen de groothandelaars.”
“OK, goed. Welke groothandelaars of distributeurs zijn dat dan? Waar kan ik met mijn vraag naartoe?”
“Dat is confidentieel meneer, dat kan ik niet zeggen.”
Zucht.
*Klik.*
Wees blij het kan namelijk veeeeeeeeeeeeeel erger
http://verizonmath.blogspot.fr/2007/...-customer.html
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:25   #3
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ik wou weten wanneer de samsung ativ smart pc, een hybride tablet (tablet met keyboard) in België op de markt kwam.

Op de Samsung website staat het alvast niet. Dan maar naar de contact pagina. Drie mogelijkheden;

E-mail. Vul een formulier in, en blokkeer dan op de verplichte field van products, tot en met serie-nummer toe. Het ding is er nog niet, dus dat gaat niet. Algemene informatie vragen op die manier gaat dus ook niet.

“Waarom probeert u niet onze live-chat?”’ Ok. Na 5 errors, 4 reconnects, 8 keer heropstarten browser wegens vastgelopen en 7 berichten ”no chat operator available” besluit ik dat te laten voor wat het is.

Telefoon is er ook. Ik doorloop een gans menu en kies tenslotte 1 ‘voor gsm’s en tablets’.
Krijg ik een hollandse aan de lijn met sjoow sjwaaar accent dat ik sje ampwer begrwijp, en die Gwollema heet, naar haar zeggen. Ik val met de deur in huis en zeg dat ik een vraag heb over de samsung ativ smart pc. Onderbreekt die mij daar direct en poeiert mij af:

“Mwenweej, ik chga enkel owfer gjeejesems, u moet owp twjeej drukke, in hjet kjeuzemenju.”
“Ik denk het niet. Het menu vertelde mij 1, voor tablet en gsm.”
“Njee, u hjebt niet choed cheluisterd, het is twjeej, en dan nog eens twjeej!”
“Als ik me goed herinner was twee voor audiovisuele producten. Ik bel voor de Ativ smart pc”
“U moet twjeej duwen! U kunt niet bij mij terecht.”
“Bon, kunt u mij doorverbinden?”
“Dat chaat niet, u zit bij de afdeling gsm, u had moeten twjee…”
“In orde mevrouw, ik bel wel opnieuw in dan.”
“Hebt u geopteerd om de tevredenheidsenqu..”
*klik*

Nog eens bellen, ik hou vast aan de 1, tablet en gsm optie.
Een andere hollandse, die mij direct weet te vertellen dat ze mij niet goed hoort.
“Dat zal aan de telefoon liggen dan, het is een iPhone”
Dat grapje viel redelijk hard in het water
“U weet wel, een iphone om naar samsung te bellen? Nee? Bon. Ik bel voor de ativ smart pc. Wanneer dat die op de markt komt in België”.
“We hebben een klantennummer nodig meneer.”(ook weer afgrijnselijk zwaar hollands accent). Mag ik uw klantennummer?
“Ik heb geen klantennummer, ik bel voor info. Over de ativ smart pc.”
“Ik moet toch een klantennummer hebben meneer. Wat is uw gsm nummer?”
Ik geef het, en vervolgens wil ze mijn adres ook.
“Mevrouw, ik wil geen klantennummer, en mijn adres is niet relevant, ik wil gewoon informatie over een product.”
“Ik zal dat toch moeten vragen om u beter te kunnen helpen in de toekomst.”
“Hoe kan mijn adres nu helpen als ik gewoon een vraag wil stellen, en ik het ding nog niet eens heb…? Laat maar. Hier mijn adres. ”
Ik hoor hoe ze het compleet verkeerd neerschrijft. Zucht eens.
“OK, uw klantennummer is blablabla””
Ik kijk wat naar buiten. “Genoteerd, mevrouw. Kunnen we nu verder gaan? De ativ smart pc, die is nog niet op de markt hier, en ik had graag geweten wanneer die uitkomt.”
“Oh, u hebt het over een product dat er nog niet is?”
Hallelujah. “Ja, inderdaad; die zou ergens eind november of in december uitkomen. Ik zou graag weten of er een preciezere datum is”
“Oh, maar meneer, daarmee kunnen wij u niet helpen, dat hangt of van de distributeurs en groothandelaars. Die kopen ze in, en zij bepalen wanneer dat die uitkomt.”
“Ah bon. En samsung heeft daar helemaal niks over te zeggen? Product komt toch van jullie? Wanneer leveren jullie aan hen?”
“Dat kan ik niet zeggen meneer, daar weet ik niets van. Dat bepalen de groothandelaars.”
“OK, goed. Welke groothandelaars of distributeurs zijn dat dan? Waar kan ik met mijn vraag naartoe?”
“Dat is confidentieel meneer, dat kan ik niet zeggen.”
Zucht.
*Klik.*
Waarom valt gij die mensen lastig voor zoiets?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:32   #4
Sammael
Gouverneur
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Berichten: 1.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Waarom valt gij die mensen lastig voor zoiets?
Inderdaad. Trouwens, ge hebt al nen i-phone. I.p.v. uw geld aan al dat soort brol te geven, zoudt ge beter wat pinten gaan drinken.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:36   #5
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammael Bekijk bericht
Inderdaad. Trouwens, ge hebt al nen i-phone. I.p.v. uw geld aan al dat soort brol te geven, zoudt ge beter wat pinten gaan drinken.
Gij zit ook aan de samsung helpdesk zeker?
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:38   #6
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammael Bekijk bericht
Inderdaad. Trouwens, ge hebt al nen i-phone. I.p.v. uw geld aan al dat soort brol te geven, zoudt ge beter wat pinten gaan drinken.
voila
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:43   #7
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwinius Bekijk bericht
als je dat met 2 klikken kan vinden ?

http://www.belgacom.be/onetelco/be-n...v_smartPC.page

Ik lees niks over flashmem. Vraag me af hoe ze W8 op die 2GB gaan krijgen.
Overigens veuuul te duur.

http://www.zdnet.be/news/145194/micr...uimte-surface/
Gij zou beter voor samsung gaan werken!

Die prijzen zijn typische bundel-tactieken. Ik heb al een telefoonabonnement.
En bij die belgacom tablet zit het keyboard niet bij. Was ook een vraag waar ik niet eens toe ben gekomen. Voor product expertise zal ik moeten wachten op nieuwe geregistreerde p.be-ers blijkbaar.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:45   #8
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Gij zou beter voor samsung gaan werken!

Die prijzen zijn typische bundel-tactieken. Ik heb al een telefoonabonnement.
En bij die belgacom tablet zit het keyboard niet bij. Was ook een vraag waar ik niet eens toe ben gekomen. Voor product expertise zal ik moeten wachten op nieuwe geregistreerde p.be-ers blijkbaar.
De vraag is vooral: waarom wilt gij dat allemaal weten?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:46   #9
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
voila
Ik zal een witte cowboyhoed aandoen en naar de kerstmarkt van Essen komen.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:47   #10
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwinius Bekijk bericht
Misschien eerst eens op cursus "hoe scroll ik op heet web" gaan

Onder diegene zonder , staan diegenen met.

En de prijs zonder abbo staat er redelijk duidelijk aangegeven
Zonder keyboard ook precies. Niet erg hybride voor een hybride tablet.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:47   #11
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 28.836
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ik wou weten ....

....

....Zucht.
*Klik.*
-Als je weet dat er heelder websites gevuld worden met speculaties over wanneer nieuwe tablets/laptops/smartphones/enz in de winkel zullen liggen.
-Als je weet dat zelfs grote nieuwssites regelmatig artikelen (geruchten) publiceren over het wanneer op de markt komen van bepaalde toestellen.
-Als je weet dat bij bepaalde producten de halve wereld in spanning afwacht wanneer die producten in de winkel te verkrijgen zijn.

Is het dan niet vrij naief om te denken dat je dat als gewone gebruiker wel even gaat achterhalen door effe naar de helpdesk te bellen?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:48   #12
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
De vraag is vooral: waarom wilt gij dat allemaal weten?
Waarom wilt gij weten waarom ik dat wil weten?
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:49   #13
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ik zal een witte cowboyhoed aandoen en naar de kerstmarkt van Essen komen.
doen!
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:50   #14
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
-Als je weet dat er heelder websites gevuld worden met speculaties over wanneer nieuwe tablets/laptops/smartphones/enz in de winkel zullen liggen.
-Als je weet dat zelfs grote nieuwssites regelmatig artikelen (geruchten) publiceren over het wanneer op de markt komen van bepaalde toestellen.
-Als je weet dat bij bepaalde producten de halve wereld in spanning afwacht wanneer die producten in de winkel te verkrijgen zijn.

Is het dan niet vrij naief om te denken dat je dat als gewone gebruiker wel even gaat achterhalen door effe naar de helpdesk te bellen?
Blijkbaar zijn ze al bij Belgacom beschikbaar. Dus zo spannend en mysterieus is het allemaal niet.
Zo kondigden aan eind november. Ik had nog niks gehoord en vond niks terug. Dus bel ik even. is dat zo moeilijk?
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:51   #15
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Waarom wilt gij weten waarom ik dat wil weten?
Aaaaaah!!! Gij wilt die voor Marie kopen
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:52   #16
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 28.836
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Blijkbaar zijn ze al bij Belgacom beschikbaar. Dus zo spannend en mysterieus is het allemaal niet.
Zo kondigden aan eind november. Ik had nog niks gehoord en vond niks terug. Dus bel ik even. is dat zo moeilijk?
Nee, dat is helemaal niet zo moeilijk. Je toetst wat nummertjes in en je duwt op het groene hoorntje. That's it.
Maar ik zou er vooraf zo ongeveer mijn huis op verwed hebben dat je die info niet via de helpdesk ging verkrijgen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:55   #17
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwinius Bekijk bericht
Waar/hoe heb je gezocht, is de vraag van 1 miljoen
In de annoncekes, het aankondigingsbord van de gemeente en bij de flyerkens bij de bakker.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:56   #18
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Aaaaaah!!! Gij wilt die voor Marie kopen
Voor hare sinterklaas
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:57   #19
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Nee, dat is helemaal niet zo moeilijk. Je toetst wat nummertjes in en je duwt op het groene hoorntje. That's it.
Maar ik zou er vooraf zo ongeveer mijn huis op verwed hebben dat je die info niet via de helpdesk ging verkrijgen.
Niet mieten he. Of het is uw huis erop, of niet, maar niet ongeveer.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2012, 13:59   #20
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 28.836
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Niet mieten he. Of het is uw huis erop, of niet, maar niet ongeveer.
Ook nu ik de uitslag al weet?
Ok, mijn huis erop dan.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be