![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() De Fransen gaan ons bier voor 160 % meer taxeren.
Gaan we als tegenzet de btw op Franse wijnen, champagnes en kazen ook met 160 % verhogen of gaan jullie massaal BNP Fortis Parisbas en Electrabel Suez de rug toe keren ? Of vallen we met ons Benellux leger Frankrijk binnen en veroveren we Parijs ?
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() als de Franse kaas en wijn x keer duurder wordt dan zoek ik wel naar alternatieven...
We hebben ook heel lekkere belgische kaas. en voor wijnen: chilli, zuid africa, australie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knip, de Franse kazen en wijnen gaan tot nader order niet duurder worden.
Alleen buitenlandse bieren in Frankrijk gaan zwaarder getaxeerd worden. En onze Belgische politici kennende, gaan die de zelfs niet protesteren bij Europa. Maar gewoon de de Franse aars blijven likken in de hoop dat er nog een goudkruimeltje inzit.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Als dit doorgaat, zou dit wel eens het einde van de EU kunnen betekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ANNEXEREN noemen ze dat.
Godverdomme, in 2013 ga ik er een punt van maken om geen halve druppel Danone, Evian, Chablis,.. Etc aan te raken. Wat Walsch is, valsch is sla dood! Dood aan de wijngaardslakken godverdomme! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik meen me nog te herinneren dat bij de vorige begrotingsopmaak de accijnzen op alcohol verhoogd werden BEHALVE op bier, ter promotie van de binnenlandse consumptie.
Ergo dit volledige verhaal is een hypocriete farçe. Onze ministers hebben Frankrijk vorig jaar exact dezelfde loer gedraaid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Het is aan ons om Franse producten te boycotten. Dirupoos visite heeft niets opgebracht. Waar zit Gatz als hij nodig is ?
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() taxeer gewoon de suikers. Dat zal meer bijbrengen dan zo'n kleinzielige oog om oog gedoe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het "alle", maar toevallig zijn het overgrote deel buitenlandse ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |