![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heeft iemand het e-mailadres van Tom Lanoye. Mischien is dit iets voor hem.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men moet altijd voor ogen houden dat het een tijdelijke job is!
Laatst gewijzigd door kelt : 5 december 2012 om 17:55. |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() minimum bruto maandloon van 2.871 euro
M.a.w: voor ne frank of 65.000 het moeilijk/saai/lastig werk gaan doen van de heerschappen op het schoon verdiep. Allez... Echt? |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om over die gezonde geest nog te zwijgen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ai, ik zou ook geen Vlaamse onafhankelijkheid willen zonder daarover te willen zwijgen in de media. Ben ik nu eindelijk gediskwalificeerd?
#13 |
Banneling
|
![]() Jij bent dus een dubbelnick van Raf als je op de post van Gwylan over Raf antwoordt? Zou wel eens kunnen. Raf is zo weinig in beeld de laatste tijd. Jij des te meer sinds Raf zich gedeist houdt (op enkele kleine tussenkomsten in K&K na).
Laatst gewijzigd door 'XIII' : 6 december 2012 om 02:11. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als u echt gediskwalificeerd wil worden denk ik dat u daarvoor de meeste kans maakt met één van deze drie : • Je bent flexibel en bereid om onregelmatige uren te werken. • Je schat politieke gevoeligheden juist in en gaat hier diplomatisch mee om. • Je staat open voor vernieuwing. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Denkt u dat werkelijk ? Ik denk dat mijnheer Raf/Tommm in dat geval als avatar een foto zou plaatsen van het bloot zitvlak van De Wever. Maar ik kan mij vergissen, natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik vrees ervoor dat Bart de wever zich nog nooit in zijn bloot gat heeft laten fotograferen. Maar de reactie van Tommm op jouw post over Raf is wel op zijn minst 'opmerkelijk' te noemen.
Laatst gewijzigd door 'XIII' : 6 december 2012 om 02:25. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor wat dat zitvlak betreft : een beetje snoodaard zou natuurlijk één of andere foto van het internet kunnen plukken, en beweren dat het de bilpartij van De Wever is. Voor belgicisten komt het immers niet aan op een leugentje méér of minder, naar het schijnt. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Neen, je moet juist niks kweken. Zeker niet van die plantjes.
Laatst gewijzigd door giserke : 6 december 2012 om 19:53. |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() jammer, net nu ik een opstootje "identiteit" meende te voelen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 6 december 2012 om 20:13. |
![]() |