![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De overheid die achteruit deinst voor oproerkraaiers.
Niet meer of niet minder. Deze keer niet in een bepaalde wijk, maar op een bepaalde lijn van De Lijn. Voor de rechtstaat: Hip hip hip .... hoera !! Voor de brave betalende huisvader: hip hip hip ... hoera !! Voor de populisten: hip hip hip ... hoera !! http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...mpaign=enieuws titel: "Geen ticketcontrole op probleemritten" Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar niet door alle MIVB personeel en al zeker niet door de mensen met de 'preventie'hesjes die met bosjes rondlopen in de Metro. Ik zie ze daar elke avond verzamelen voor of in de hal van het Weststation bvb, op geen 5 meter van de controlepoortjes. Toen ik een paar dagen geleden daar op de tram stond te wachten werd het mij echt te gortig en heb ik ze daarover aangesproken. Ik vroeg hen welke preventie ze eigenlijk uitvoerden daar ik in minder dan een kwartier tijd meer dan 7 mensen (zowat één derde van de metrogebruikers) door de poortjes zag gaan zonder hun biljet of abonnement te valideren. Dat is nochtans een verplichting en in theorie kan je die poortjes niet passeren zonder te valideren. Echter: Indien je vlak achter elkaar doorloopt moet enkel de 1ste persoon valideren want de poortjes mogen natuurlijk geen klanten verpletteren hé. Je hebt ook nog de fietssluis waar je met een beetje goede wil 13 man inkrijgt, heb ik zelf gezien... Op dat gegeven moment waren er zelfs twee bij die doodleuk onder de ogen van het 'preventiepersoneel' over de poortjes kropen zonder dat daar ook maar de minste reactie op kwam... Ik heb ook al meermaals gezien dat het preventiepersoneel van hun badges gebruik maakt om vrienden of kennissen door te laten. Oh ja, het al grijnzend gegeven antwoord... Wel bij rampen en zo hé meneer. Als er een vliegtuig op de metro valt bvb... Dat vonden ze allemaal heel grappig. Is er nog iemand die niet snapt waarom de prijzen van de Metro nog maar eens gaan stijgen?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Komt door al dat populisme
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() neemt niet weg dat ik binnenkort 'jongerenbendes' door de stad zie trekken om te protesteren dat buschauffeurs voorbijrijden aan haltes waar 'jongeren' staan te wachten ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() HUN koning misschien, niet de mijne!
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de geciteerde teksten in dit draadje zijn er.....tien(10) begeleiders beschikbaar voor de bussen ...(ik neem aan dat men bedoeld : voor het Antwerpse)...
Dat is evenveel als: "geen". Aldus kunnen we het gekwek van onze politici omtrent een "veiligheid op het openbaar vervoer" terugbrengen tot wat het is : gekwek. Laatst gewijzigd door kelt : 27 december 2012 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdoeme,
ik had niet opgemerkt dat er al een draadje over liep. Maar aub, zorg dat de titels van de draden iets duidelijker zijn. afijn, vraagje aan de mods: samenvoegen aub. Ik wil immers niet populistisch overkomen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 27 december 2012 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Met de bus rijden is voor marginalen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zelf heb ik een tijdje in Brussel gewerkt en vond ik dat ook verschrikkelijk hatelijk:
jij betaalt (enfin het werk in mijn geval, maar toch) en vlak achter je komt dan gewoon een profiteur - het moet niet gezegd dat het meestal hetzelfde type figuren als de doorsnee Brusselaar vandaag is, was: vuil, onhygiënisch, stinkend, waarvan je hoopt dat deze persoon je totaal niet aanraakt en liefst ook niet te dichtbij komt, allochtoon (wat natuurlijk nog het minst stoort want de afkomst kan me niet schelen, maar het valt wel op dat het �*ltijd allochtonen zijn die het doen). Dit gebeurt zoooooooo vaak, en ze doen het zooo schaamteloos. Ik heb wel al meegemaakt dat men vlak achter de poortjes stond te controleren. Maar dan waren er natuurlijk types die gewoon terug de metro inliepen (eigenlijk gewoon iedereen die niet betaald had) ... iemand ging er wel achterna maarja ... alsof ze die vatten? En als ze ze vatten: geen id papieren meneer, of valse id opgeven, en wat is het allemaal? :-S Met alle respect maar, we hebben onszelf wat aangedaan door mensen onder het mom van tolerantie massaal ons land binnen te leiden, mensen die echter zelf totaal intolerant zijn tegenover onze samenleving en die m.i. compleet ontwrichten. Wij waren een samenleving naar Duits/Zwitsers model waar vele Zuid-Europese landen jaloers op waren qua efficiëntie, spontane houding van het volk, intelligentie die zich liet merken in het systeem en de organisatie, ... nu is het vuiler, chaotischer en er zijn constant mensen die door hun gedrag compleet uit de toon vallen en de rest destabiliseren ... (idem dito met bv de regel van rechts lopen op roltrappen naar trein of metro. Iedereen doet het, behalve de nieuwkomers (en sommige oenen)... Daardoor gaat al de moeite van de respectvolle, deftige, ernstige, voorkomende burger die respect heeft voor de gebruiken en andere mensen compleet verloren ...
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 x valideren dus. 1 keer om in de sluis te komen, daar scant men op aantal personen en indien goed een 2 keer valideren. Zoniet blijft het dicht. Feitelijk was dat probleem zo moeilijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke dag controle & ELKE RIT !!!!
hoow hoow , ik rijd ook af & toe met de bus ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Links lacht in zijn vuistje want wat zijn we toch een voorbeeld van verdraagzaamheid en menslievendheid in België. Als je ze nu ziet spartelen en rancuneus doen omdat ze verkiezing na verkiezing verliezen dan zou je ze toch met veel plezier de doodsteek geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zich niet kan gedragen met zoveel vrijheid, die moet het maar flink voelen. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Aparte bussen voor moslims is een oplossing.
|
![]() |
![]() |