![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wel eens leuk om te weten hoe meningen hierover verdeeld zijn van de brave burgers des Belgenlands dezes.
![]() Dus de vraag naar dit forum toe is: Moet dat koningshuis buiten of laten we die parasieten voortbestaan? Ter info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Parasiet ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Snel een goedkoper bindmiddel zoeken is de boodschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zou ze houden.
We zijn ze nu zo goed gewoon. lol Wat een idiote vraag.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs na het stofferen van meer dan 40% van de bevolking kan deze instelling gewoon verder doen. Zelfs de huidige koning heeft reeds meerdere malen de toekomstige terecht gewezen op zijn ontoelaatbaar gedrag, nu zijn eigen gedrag is niet beter maar kom, en toch wil de politiek deze instelling behouden. Dit gewoon omdat het hen goed uitkomt, niet omdat die instelling nuttig is voor het land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik vraag voor alle zekerheid toch altijd eerst eens aan mijn vrouw wat mijn mening is....zij is tenslotte een brave burger, ik niet......
En die zegt : afschaffen als ze 't niet voor minder willen doen én wat minder van hun neus maken. Ze zijn tenslotte niet verkozen, enkel 't summum van 'in de juiste schoot verwekt'.....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 2 januari 2013 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar desondanks; MET HUN KLIKKEN EN HUN KLAKKEN BUITEN! Nièmand van de nog levende bevolking heeft voor deze clowns kunnen kiezen. Van de al overleden bevolking trouwens ook niemand. Moesten ze nu nog iets nuttigs doen, voor hun dotaties... 'k zou nog zeggen... Maar zelfs dat doen ze niet. Hoeren en tamboeren. Da's 't enige waar ze goed voor zijn.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een goed gerecht gebruikt men geen bindmiddel (geen maizena). Dat is alleen maar goed om iets dat uit zich zelf weinig structuur heeft er beter te doen uit zien dan dat het is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Iemand moet aan het hoofd staan. Dus waarom geen Koning?
Wat me wel stoort: - is de nakende troonopvolging, want zie dit alleen zitten indien er een puur ceremoniële functie is. - Verder ook het feit dat 1 bepaalde familie door een historisch feit "eeuwig" aan de macht blijft. Onderstaande cartoon gezien in koninklijke entourage via geboorterecht:
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar moet ge me nu eens één zinnige verklaring voor geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Neem nu 2 personen aan de top, waarbij de ene 'links' zegt en de andere zegt 'rechts'. Gezien deze 2 gelijkwaardig zijn, naar waar gaat de groep?
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
|
![]() |
![]() |