![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130107_064
Citaat:
Ik vraag me af wat er achter zit. Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 7 januari 2013 om 16:56. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja sorry, maar we zijn hier meer kwaliteit gewoon.
Een link ? Een aanzet tot discussie ? "Iets ..." ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Burger
|
Waar spreken ze over groen & co?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Interministerieel... ik maar denken dat groen in de Brusselse regering zit.
Sorry. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo ja , dan is de weg open om te beginnen. Dit kan zelfs beter worden dan Uplace. Het is ook beter gelegen langs het kanaal. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tegen zo veel intelligentie kan ik niet op.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is ook veel beter gelegen. Laatst gewijzigd door Boduo : 7 januari 2013 om 17:16. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
T'is hier Dubai of Singapore niet eh.
|
|
|
|
#9 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wat me in dit project wel aanspreekt is dat het geen amalgaam wordt van winkels die je overal ziet maar dat gefocust wordt op originele concepten en merken die bekend staan om hun kwaliteit en die bijzonder innovatief zijn op het vlak van mode, design en multimedia.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Minister-President
|
Is dat nu een federale of een regionale bevoegdheid? Mensen, toch, dat federalisme is een kluwen !
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Schitterend, hopelijk komt het er zo snel mogelijk. Dit kan de lokale economie daar een enorme boost geven + zulke shoppingcentra brengen heel wat vacatures met zich mee.
|
|
|
|
|
|
#12 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
Meh, we zien wel of het iets wordt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op een of andere manier zullen die Brusselse shopping centra geen "extra verkeer" aantrekken terwijl dat voorlopig afgewezen project in Machelen dat WEL zou gedaan hebben? Laat ons hopen dat de Vlaamse Overheid voldoende investeert in de wegen rondom Brussel opdat dit project goed zal kunnen draaien en voldoende baby-boomers met tijd en geld over van buitenaf kan ontvangen.(ik betwijfel of er IN Brussel een markt is voor dergelijke chi-chi) Laatst gewijzigd door kelt : 8 januari 2013 om 06:39. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
Citaat:
Weer wat meer verkeer, waar met belastinggeld de nodige infrastructuur moet aangelegd worden. Mooi voorbeeld is de Village in Eisden. Pauwengraaf was een bloeiende gezellige straat. Nu heb je leegstand van Maasmechelen tot in Maaseik. En dan beweert men, er worden banen geschapen. Enkel verplaatst. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|