![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe een dubbeltje rollen kan. Bij de grote zeer chique opening was ik uitgenodigd. De oesters en champagne vlogen in het rond, een speciaal muziekstuk werd gecomponeerd (ik moet die CD nog ergens liggen hebben), en het kon echt niet meer dan het sjiekste van het sjiekste zijn.
Ik heb er toen trouwens ook een heleboel ministerabele politici gezien. En nu lees ik dit: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 januari 2013 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Je hebt dus banden met de maffia ?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't ziet er zo naar uit hé.
Van mezelf verschiet ik er niet van, maar van die politiekers zou ik het nooit gedacht hebben hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |