![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gezamelijke eedaflegging... Laatst gewijzigd door Chipie : 23 juli 2004 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat die peper daar vertelt, daar zoude eigenlijk nie van moeten verschieten...
ouderen worden ook steeds mondiger, de 70 jarige van 20 jaar geleden is niet meer dezelfde van nu, Ze gaan dus ook niet op hun kop laten kaken zoals de bejaarden tot hiertoe altijd al laten gebeuren hebben, |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ook hier op het forum hebben we reeds ondervonden dat de jeugd zich tegen de ouderen kant als geldverslindend en reden van de staatsschuld, kortom als oorzaak van al het minder positieve die zij nu ervaren.
Deze week hoorde ik van Duitsers dat daar de trent gelijklopend is! De huidige houding is inderdaad geen gewoon generatiedispuut meer , maar een regelrechte aanval op en een miskenning van de waarde en de geleverde inspanningen van de senioren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat een gezonde relatie van de "ouderen" met hun eigen kinderen
en kleinkinderen de "kloof" dicht kan houden evenals het zinvol invullen van de tijd die ons ouderen rest - nuttige a
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat een gezonde relatie van de "ouderen" met hun eigen kinderen
en kleinkinderen de "kloof" dicht kan houden evenals het zinvol invullen van de tijd die ons ouderen rest - nuttige arbeid hoeft niet per sé vergoede arbeid te zijn... Talrijk zijn de "jongeren" die maar wat graag gebruik maken van de grootouderbabysitdienst.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De geschiedenis is een slingerbeweging. De grootgebekte youngster van nu, zullen binnen afzienbare tijd verbranden wat ze nu aanbidden.
|
![]() |
![]() |