![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Professor Richard Parncutt verbonden aan de Universiteit van Graz, Oostenrijk is op basis van het Europese wettelijke voorzorgsprincipe alvast voorstander van de doodstraf voor de negationisten van de door de mens veroorzaakte opwarming van de aarde. Hij roept zelfs andere individuen op om deze negationisten zelf te vermoorden en stelt voor deze dapperen een heldenstatus in het vooruitzicht.
http://tallbloke.wordpress.com/2012/...rming-deniers/ Dit lijkt me een nieuwe revolutionaire wending. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() omdat er iets (is) mislukt , chossie .... ![]() da'gaat er leuk uitzien ![]() de komeet die op Aarde zal vallen heeft niets meer om op te ruimen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe snel loop jij een kilometer? Of 10? Ooit de film 'the road' gezien? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik loop niet, simpel. Ik mep eerst. En "The Road". Alleen het eerste stukje.
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een consequente utilitarist blijkbaar.
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 26 december 2012 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Als we nu eens de doodstraf invoeren voor proffen die naast hun vakgebied kwebbelen, waar ze geen verstand van hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens "Europees wettelijke voorzorgsprincipe", wasda?
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik dat nu zien als een compliment?
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iemand die niet wil aannemen dat er sinds het begin van de wereld klimaatveranderingen zijn geweest? Iemand die niet gelooft dat de mens voor de volle 100% percent verantwoordelijk is voor de veranderingen? Iemand die niet gelooft dat we moeten terugkeren naar het stenen tijdperk en nevenbij ook nog even de mensheid moeten decimeren? Iemand die gelooft in het menselijk vernuft en geen graten ziet in terraforming( ik gebruik liever de originele term). In dat geval is mijn leven dus in gevaar... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom dan niet de doodstraf voor iedereen die ontkent wat overduidelijk waar is?
|
![]() |
![]() |