![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Net goedgekeurd op ministerraad: Onbeperkt bijverdienen na 65 met behoud van pensioen,
Citaat:
Laat de Raad van State het voorstel a.u.b. afschieten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Er zijn genoeg mensen die willen bijverdienen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diegenen die dus geen volledig pensioen krijgen en dus moeten werken om toe te komen die mogen niet bijwerken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik neem aan dat het normaal belast wordt en dat pensioen en inkomen samengeteld zal worden, ik zie het probleem niet. ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het pensioen was bedoeld OM NIET MEER TE WERKEN oa om de arbeidsmarkt aan jongeren over te laten Alsof de werkloosheid nog niet groot genoeg is. Zie je dan de zelfbediening niet van de politiekers? Blijven werken en cumuleren en vol pensioen trekken.... Dat is hun ideaal Ik heb genoeg van die graaiers Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2013 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Werkloosheid of arbeidsmarkt voor jongeren had daar niets mee te maken. Politiekers die 42 jaar gewerkt hebben? Wie bedoel je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan me nu al meteen voldoende mensen voor de geest halen die dit wetsvoorstel graag zien komen. Mensen die door hun pensionering gefnuikt zijn. Die uit arren moede wat willen bijverdienen, noem maar op. En vergeet niet dat zij moeten sociale bijdragen zullen moeten blijven betalen.
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Deze wet is niet gmaakt voor 99% vd werknemers uit de privé want die zijn op hun 65ste kapot gewerkt.
Dit is een wet op maat vd graaiers, de meeëters uit de staatsruif : officieren, professoren, hogere ambtenaren, politici met kumuls. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Is dit nu niet een beetje heel kort uit de bocht?
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() nee, dat denk ik niet,
zeker als je de bedragen, de financiele totaliteit bekijkt waarover dit zal gaan, dan zal je idd bij toppolitici en academici uitkomen met tientallen bestuursmandaten. ook Eno2 had dit direct goed gezien. Laatst gewijzigd door Anna List : 11 januari 2013 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar die moeten dan wel aan een loopbaan van 42 jaar geraken? Ik vrees dat alleen lagere ambtenaren zover geraken in een staat waarin ze hun zwartwerk legaal kunnen verderzetten na hun pensioen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Goed voorstel.
Weer wat minder betutteling en regeltjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(edit): ik zou nog als alternatief kunnen voorstellen om, zolang iemand na zijn pensioen blijft werken en dat verdiende loon gelijk of hoger ligt dan zijn.haar pensioen (hijg), dat pensioen uitgesteld wordt.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 11 januari 2013 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |