![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb mijn aangifte en die van mijn vriendin samen tegelijk op post gedaan. Ruim voor de deadline. Mijn vriendin kreeg in oktober al haar aanslag (zij moest bijbetalen wegens een deel van het jaar 2 jobs te hebben gedaan) en ik heb nu nog altijd mijn aanslag niet ontvangen (ik moet wel wat terugtrekken) . Heeft iemand anders dit ook?
Ik stel voor een hashtag op twitter @Vanackere zoiets als #ministerwaaarbliijftmijngeld
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Aan de topicstarter, sinds ik mijn motor niet meer inbreng als beroepsonkosten en het bedrag dat ik moet terugkrijgen van een paar duizend naar een goeie duizend gezakt is, wordt mijn teruggave systematisch in oktober gestort waar het vroeger juni het jaar erna was. Je vermoeden is dus correct ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heb vandaag een brief gekregen van de FOD financiën met de vraag of ik het belastings attest va nmijn hypotecaire lening en een betalingsbewijs intrest - en kapitaalsaflossingen wil doorsturen (wat al in bijlage bij mijn aangifte zat). Net als bij mijn vriendin die haar aanslag al 3 maanden geleden heeft ontvangen.
Ik vraag mij echt af of dit opzettelijk is. En hoe komt het dat ik deze vraag nu pas krijg. het dossier van mij en mn vriendin zouden toch ongever ter zelfde tijd moeten verwerkt worden (ik weet niet in welke volgorde ze dor hun dossiers gaa natuurlijk). Per zone (we wonen samen), alphabetisch (on achternamen liggen niet zo ver uit elkaar), moment van binnenkomen aangifte (de brieven zijn samen op post gegaan)?
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen.
Met de papieren aangifte heb je altijd de kans dat je aangifte zoek raakt of door de scanner in stukken wordt gescheurd of door een ambtenaar van financien die door het lint gaat wordt opgevreten, in welks geval je al je voorafbetelingen terugkrijgt.
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 21 januari 2013 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ik wacht ook nog steeds op mijn terugbetaling van de belastingen. Als het is om te innen zijn ze er uiteraard als de kippen bij, maar om burgers die teveel betaalden terug te betalen: ho maar...
![]()
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Logisch natuurlijk, want ze moeten geld teruggeven, en ik ben een stoute zelfstandige. De staat kan dat geld veel beter gebruiken dan ik! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |