![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Belgische staat trekt weer ten oorlog. Bij deze een klaar en duidelijk:
NIET IN NAAM VAN HET VLAAMSE VOLK ! Ik verwacht deze klaar en duidelijke uitspraak en stellingname van de hele Vlaamse Beweging, incluis de partijpolitieke. http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130114_085
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Gaan ze negertjes afschieten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Libie was ook al niet in naam van het Vlaamse volk. Ze hebben er vet veel rekening mee gehouden
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt niet uit wie ze gaan afschieten: niet in naam van het Vlaamse volk. Dat is consequent met het IJzertestament, dacht ik zo.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het Belgische leger heeft de hulp van andere andere legers nodig om ook maar iets te kunnen doen. Het is nogal logisch dat ze dan ook haar bondgenoten helpt als die hulp nodig hebben.
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
toen ik mijn legerdienst deed in '76 waren de M109's ( 155 mm artileriegeschut ) al aftands materiaal onze kazene's in Duitsland zijn ook allemaal weg ik denk niet dat die paar roeiboten en vliegertjes die wij hebben een verschil maken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet in naam van het Vlaamse volk. Het IJzertestament gebruik ik hier als gezagsargument vanuit de Vlaamse Beweging. Hiermee maken we het verschil tussen Vlaamse bewegers en activisten aan de ene kant, en would-be-flaminganten aan de andere.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 15 januari 2013 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Natuurljik hebben wij geen gekostumeerd bal nodig.
En dan zijn er weer een paar simpelaars die de dienstplicht willen invoeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Nee, een volksbevraging was er niet en indien het VB er iets aan te zeggen had zou die er wel zijn geweest.
Persoonlijk ga ik geen enkele actie tegen de uitbreidende islam afkeuren. Volgens mij is de Islam een gevaar voor heel de wereld en ik vind het dan ook positief dat men eindelijk inziet dat de uitbreiding er van voor bijna 100% op de rekening van extremisten mag geschreven worden. Wat zou je dan willen? Wachten met bestrijden van dat tuig tot ze aan onze grenzen staan? Zowat heel Noord Afrika kreunt onder die smeerlappen. Zelfs Tunesië dreigt in hun handen te vallen. Ik ben geen voorstander van Al Quaida en co en zal dat ook nooit worden...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat had je nog niets gezien, tijdens ons kamp in Elsenborn (1978) waren het open SP's met een canvas doek als dak. hoe noemde men die jas weer die men over de linnenkleding aandeed? Wat een belabberde dingen waren dat, niet eens waterdicht en kou hield het niet tegen. Tegenover de GI's en Canadezen hun kleding was de Belgische soldaat een sukkelaar, alleen goed om in de grootste miserie de belangen van de Coburgs te verdedigen.
![]() |
![]() |
#11 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat is de link precies? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Frankrijk evenmin. Ik heb niets gehoord over uw problemen met de 'oorlog' tegen de piraten in Somalië. Correctie.
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een 'oorlog' tegen de Vlaming?
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 15 januari 2013 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het maakt mij voor de rest niks uit. België is alweer in oorlog. Niet in naam van het Vlaamse volk. Punt.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees eens iets over het kolonialisme en de crisis uit de jaren 30 en daarvoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben daar niks te zoeken, het was een Franse colonie, punt. En ik maar denken dat je als buurland niet verplicht bent om logistieke oorlogssteun te geven.
|
![]() |
![]() |