![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is de titel:
Aantal auto-inbraken swingt de pan uit Horecazaken zien klantenbestand verkleinen en dit is de link: http://www.standaard.be/artikel/deta...30124_00445545 En mij trof dit in het artikel: ‘Het probleem is dat computers, iPhones en waardevolle voorwerpen zichtbaar blijven liggen in wagens’ YVES DE BECKER, politiecommissaris En nu vind ik dat d�*t niet hèt probleem is. Hèt probleem is dat er dieven rondlopen die weten dat ze er mee weg komen. Ok, je voorkomt veel, en je kan maar best op je spullen letten. Maar ik vrees dat de flikken de gemakkelijkste weg, dus 'veel goede raad uitdelen' maar voor de rest bij de pakken blijven zitten. Ze moeten ze pakken gvd !! En veel inventiever en intensiever dan nu, nu het al zo erg geworden is. Bijvoorbeeld inventiever met lokauto's en uitlokking. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 25 januari 2013 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit kan men enkel doen indien men weet dat men ermee wegkomt. Pakken is ook niet genoeg, straffen daarentegen... Laatst gewijzigd door Bollywood : 25 januari 2013 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het is zelfs zinloos om alles goed te verstoppen. Je auto wordt deskundig en professioneel gescand zodat ze dadelijk weten waar je laptop zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ach veel is daar niet voor nodig om te vermoeden dat er iets te halen valt. Hoeveel bedrijven verplichten de werknemers niet om stickers van de firma op de auto te plakken? Hoeveel auto's rijden er niet rond met het logo van de leasingfirma naast de nummerplaat. Zie je er zo één staan, dan kan je er bijna gif op ingeven dat de bestuurder ook een laptop en GSM van het bedrijf heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Jamaar, je moet geen aanleiding geven aan de dieven he.
Ga te voet, neem geen handtas of tas mee en laat liefst ook je portefeuille thuis, dan zal je niet beroofd worden. Ze kunnen je natuurlijk nog altijd aftuigen omdat je niets bij hebt. Dat wordt stilaan de redenering om het onveiligheidsgevoel de kop in te drukken!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Het probleem is dat vrouwen korte rokken en décollete dragen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Eigenlijk stom maar we gaan stillaan naar dergelijke maatschappij. Beroofd in Brussel dus eigenlijk mijn eigen schuld want ik liep s nachts alleen over straat. Vriendin had korte rok aan dus mag volgens een bepaalde bevolkingsgroep betast worden. Resultaat, we lopen s nachts niet meer alleen rond en vriendin doet altijd een broek aan als we weggaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En inderdaad. Straks is het mijn schuld dat ze de ruit ingeklopt hebben omdat ik geen onbreekbaar glas heb. Of omdat ik buiten geparkeerd sta in plaats van in een dure bewaakte garage. Of omdat ik niet met een aftandse geblutste ford fiesta van twintig jaar oud rij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |