![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schokkende beelden duiken op van nanny die negen maanden oude baby slaat
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...by-slaat.dhtml Mag ik da'strontkutwijf op heur bakkes (deur)djoeffe ?? Zo'n achterlijke kaktrees hoort niet thuis in de maatschappij !! Gelukkig is ze betrapt (met de camera) !!!! Hoe zou het gerecht hier in België reageren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zag de video. Ik heb geen gepaste woorden.
Iemand die zoiets doet met een baby heeft voor mij elke kans verloren op een plaats in de mensheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Weet je wat dat is tegenwoordig.
De mensheid flipt door omdat er geen straffen meer zijn. onschuldige en slachtoffers worden gestraft omdat de mishandeld, misbruikt en of vermoord worden en daders beloont met lichte straffen. ik eis voor dit soort gedrag de doodstraf. waarom? het slaan van een onschuldig kind dat zich niet kan verdedigen is voor mij een reden om uw mensenrechten op te heven. hopelijk wordt ze herkend en kan de jacht op dat mens beginnen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Baby's horen geen 'nanny' te hebben, maar een moeder die voor hen zorgt ipv hen in de steek te laten.
Ik hoop dat die kleuter 't haar later op haar brood geeft: 'Bedankt mama, dat je mij in de steek liet bij een zottin.' Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 8 februari 2013 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Het is duidelijk dat de rede blijft afnemen.Er waren tussen ons heel wat waanzinnigen rond.
Het probleem is,ze zijn niet vlug herkenbaar.Ik geloof al lang niet meer in de "mens". Wel mijn excuses,aan de mensen die nog "mens" zijn. |
![]() |
![]() |