![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Republikeins wetsvoorstel: "Abortus na verkrachting is knoeien met bewijs"
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...t-bewijs.dhtml Is die helemaal snotkutstrontverrot ???? Hoe infantiel debiel kierewiet kan je maximum worden ?? DE verkrachte zou dus in de bak kunnen belanden , en de verkrachter mag dan vrij verder feesten ?? Wacht maar tot ze zelf of haar dochter(s) verkracht wordt met zwangerschap , dat verdient ze wel !! Eens kijken hoe ze dan zal reageren !!!! De maatschappij kan vanaf dan de verkrachtte beginnen aanpakken , en de verkrachter wordt geëerd met bloemen & geld & psychologische steun , om hem bij te staan met de ongewenste zwangerschap !! Had die trut maar de pil moeten nemen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Cookie,nog verwonderd over zo'n typisch Republikeinse uitspraak?
Wat zit er in da clubken allemaal tussen. Precies een zelfhulpgroep voor verstandelijk gehandikapten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk wil Cathrynn dat ze na het proces het "bewijsmateriaal" dan gewoon even in de archieven van het gerechtsgebouw gaan stockeren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor zover ik uit het artikel van de tweede link kan afleiden is haar voorstel bedoeld om diegene die abortus pleegt of laat plegen om het bewijs van verkrachting of incest te vernietigen, strafbaar te maken. Iets verder wordt aangevuld dat dit niet geldt als de vrouw abortus pleegt (met hetzelfde doel ?).
Op het eerste zicht lijkt mij dit perfect 'normaal' ?... Behalve dat het er op zal uitdraaien dat ELKE abortus in deze gevallen zal beschouwd worden als het proberen te vernietigen van bewijsmateriaal i.p.v. een 'gewone' abortus..... Probeer maar eens het tegendeel te 'bewijzen'... ![]() Mij lijkt dit een proberen om deze abortussen uit te stellen tot na de periode waarna een abortus wettelijk niet meer mag....zo'n processen slepen nu eenmaal lang aan. ![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn ginds van lotje getikt.
Eerst heb je zo'n republikein die zegt dat je van verkrachting niet zwanger kunt geraken, en dan heb je er eentje die zegt dat je je zwangerschap niet mag afbreken als het een gevolg van verkrachting zou zijn. Logika: als je abortus pleegt en je beschuldigt iemand van verkrachting, kan je niet meer bewijzen dat het kind van hem is, én dus dat je verkracht bent. Raar : als je verkracht bent en je bent niét zwanger? dan ben je volgens madam niet verkracht?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Circe , nee nee , ze zijn van een getikt lotje
![]() Een tijd terug: Wat met de Amerikaanse republikein Todd Akin's bewering: je kan niet zwanger worden door verkrachting !! (????) Citaat:
nee nee , da's een belediging voor de gehandikapten !! Het zijn gewoonweg achterLIJKe dementeLIJKe randdebiellische strontstinkers !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 januari 2013 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |