![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De recent geopende post met 28 varianten op het koningshuis vind ik de kwaliteit van dit forum echt wel naar beneden halen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Een draad openen in een politiek forum om mensen belachelijk te maken en om schrijffouten te hanteren om mensen onderuit te halen heel laag bij het niveau dat een debat zou moeten hebben
Ik kan niet schrijven zonder fouten , maar ik ben niet dom . Wel kunnen schrijven en toch dom zijn zou ik bovendien heel erg vinden . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dit forum heeft regels , en terecht , met betrekking tot scheldwoorden en persoonlijke aanvallen .
Dan zou er ook wel mogen gewaakt worden over schunnige taal ten aanzien van mensen die hier niet aanwezig zijn en zich niet kunnen verdedigen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een boodschap voor de moderatie:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() In mijn vorige ban , kreeg ik van de moderatie het schrijven dat ik geen persoonlijke aanvallen mocht doen ? Er stond duidelijk bij vermeld .
OOK al wordt je voortdurend uitgedaagd Met andere woorden , je moet je laten uitdagen en mag je niet verweren ? Ik vind dat een rare kronkel . |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Beste moderatie .
Bij deze vraag ik U om het niveau van de gesprekken en debatten wat omhoog te halen . Met dank voor ieders zijn medewerking . |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er met je gebeurd, Klarekijk? Sinds je terugkeer na je ban, is het "hip hip hoi"-gehalte van je bijdragen ferm de lucht ingeschoten... Jammer.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Oehlala, ca c'est la Belgique! Oehlala, ca c'est la Belgique kaka!
Laatst gewijzigd door giserke : 29 januari 2013 om 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik erger me ook wel aan taalfouten. Maar wat die moraal te maken hebben, dat moet u mij beslist eens uitleggen!
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() relax man, 't is hier k&k (verwacht dus geen ernstig gesprek) en 't is maar eenn forum... ga een pint pakken als't u te veel wordt.
Kom, leg wat geld op den toog ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een spellings of tik fout is een marele daad . Zo gevaarlijk zal dat niet zijn denk ik gezien je om iemand in elkaar te stampen sanderdaags al vrij bent |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marele? Wat is marele?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() 34 posts en nog geen enkele reactie to the point
( behoudens van mezelf . ben best wel fier ) Wie heeft er een boodschap voor de moderatie ? of voor ENO ? |
![]() |
![]() |