![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, misschien te ver gezocht maar ik denk dat dit bord niet zou misstaan aan onze Belgische grenzen.
![]() Of, lijkt u dat te verregaande? Een conctructie bouwen zoals de Chinese muur zou ook een prachtig idee zijn niet? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 januari 2013 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() @universalia: Ik zou er ook nog het volgende bij zetten: AL ONZE KASSEN ZIJN LEEG. Dit is nl hetgeen de huidige werkende massa in Vlaanderen meer en meer te horen krijgt. Meer en meer krijgen we te horen dat we langer (volgens sommigen tot ons 73 jaar) moeten werken om nog een pensioen te krijgen want DE KASSEN ZIJN LEEG. Alleen men vergeet dit in ons land ook te zeggen tegen iedereen die van de kassen steun krijgt maar geen enkele bijdrage levert of geleverd heeft oa alle economische vluchtelingen die in ons luilekkerlandje toekomen. Dus graag naast uw verkeersbord de mededeling dat de kassen leeg zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Je bent 'slegs vir blankes' vergeten.
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() En wat wilt u daar juist mee bereiken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar you were catching my drift ....
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 31 januari 2013 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bouwen van de muur: een groot project waar elke Belg, Waal, Brusselaar, Limburger, Gentenaar, Antwerpenaar om er maar enkele te noemen zijn/haar steentje kan aan bijdragen, werkgelegenheid dus. En misschien leren ze mekaar wel waarderen als ze samenwerken wie weet. Utopia is weer open denk ik ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vetpotten zijn op.
Het is hier niet beter dan in je land van herkomst. Vreemdeling, opbokken aub. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Misschien ook maar ineens een afsluiting bouwen in het luchtruim zodat "landverhuizers" niet via deze manier kunnen binnen geraken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet dat bord niet in het Frans geschreven zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens heeft U natuurlijk gelijk ... * Nederlandstalige gemeenschap * Franstalige gemeenschap * Duitstalige gemeenschap (gelukkig zijn dat nog allemaal brave mensen) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U EET TOCH OOK VARKENSVLEES? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind zelfs dat elk land zijn opvangcentra moet herinrichten . 1 Kernlanden , één enkel asielsenter aan de internationale luchthaven , dat is waar ze binnen komen . Iemand die naar een asiekbureu gaat in het centrum van BV Antwerpen is al in overtreding . wand hij is ilegaal binnen gekomen . ALs ge inbreekt in een winkel , ben je dan strafbaar , ja ik denk het wel je bevind U op een grondgebied dat niet zonder de nodige documenten mag betreden worden . 2 Nieuwe en grotere asielcentra op de buitengrenzen van Europa . En daar moeten de kernlanden die niet aan de buitengrenzen liggen natuurlijk bij helpen . Die asielcentra's op de buitengrenzen hebben twee deuren . Een exit Euro deur en een Entre Euro deur . Ben je in gevaar of wil je binnen komen in Europa dan mend je U daar aan . ben je in gevaar dan kan je daar blijven tot je dossier in orde is en dan Binnen , of terug buiten . ALs Europa een duidelijk standpunt inneemt , dat iedereen wie binnenkomt , via zo'n centrum moet passeren , en de exite en entre deur moet passeren , dan mag het duidelijk zijn , als je die controle en registratiepost niet gepasseert bent , ben je in overtreding , en wie die regel overtreed verliest ieder recht binnen europa . Het zou vlug efficienter zijn . Nee nu laat men ze eerst in je centrer binnen komen en als ze er al zijn ga je een bureauke instaleren in je centrer . Hoe idioot kan je zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() U richt uw pijlen richting moslims. Echter is dat niet genoeg, neem er ook maar iedereen bij die afkomstig is uit de landen ten oosten van Duitsland.
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Wat we misschien ook nog her en der kunnen plaatsen zijn borden zoals die van het overstekend wild, maar dan met de foto's of de naam van Dutroux, Martin en Lelievre, dan denk ik dat heel wat mensen ook al zullen weg blijven, vooral die met kinderen.
|
![]() |
![]() |