![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hallo?
http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty...-dotatie.dhtml Jarenlang heeft men dat mens via het rood kruis geld toegestopt, in hoeveelheden die de man in de straat niet kan bevatten. Nu krijgt die koninklijke broedkip nog een bedrag waar niets maar dan ook echt niets tegenover staat op vlak van prestatie maar het besje gaat akkoord dat haar schamele aalmoes zou wegvallen. Kijk, ik moet niet snel kotsen van berichtgeving maar dit is er echt over. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet in ieder geval dat ik geen halve sou meer betaal voor een of ander goed doel zolang ik moet bijdragen aan de schooiers van laeken.
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Burger
|
Daar zou eens een volksraadpleging voor mogen worden georganiseerd. Ik kan me niet voorstellen dat de meerderheid der Belgen akkoord gaat met het betalen van "onderhoudsgeld" voor deze adellijke parasieten.
Middeleeuwse praktijken die anno 2013 nog steeds in stand worden gehouden... voor wie? waarom? |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Pffft... 'too little, too late'.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#8 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...n-dotatie.aspx Citaat:
Enfin, we weten dus dat Astridje meer verdient dan Obama (400.000$) en dat geld dient om haar secretaresse en haar vervoerskosten te betalen, want haar wederhelft betaalt zijn eigen ticket en hotelkamer. Transparantie heet zoiets. Ik zie ze al 's avonds samen in bed liggen, Stridje met Lorenz. Zegt Stridje: die domme vlamingen toch, denken die nu écht dat ik nog nooit gewerkt heb in mijn leven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2013 om 10:23. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
Even nuchter blijven .
Eerst en vooral , ik ben er absoluut niet tegen dat de dotatie van Fabiola /Laurent en Astrid zoudenworden afgeschaft . Maar neem nu de dotatie van Astrid . Astrid 320.000 € / jaar : 11 miljoen Belgen = 0,030 € per jaar per Belg Oei das veel . Laurent 307.000 € / jaar : 11miljoen Belgen = 0,028 € Per jaar Oei das ook veel . Fabiola 1.450.000 € per jaar : 11 miljoen Belgen = 0,13 € per jaar , Oei das veel OK, het hoeft niet , maar zou jij echt niets beter te doen hebben met je tijd om 5 uur per week op internet te zitten raaskalken over een besparing van 3 Eurocent op jaarbasis ? Ik vraag me af of het bedrag dat we verprutsen aan het krantenpapier rond dit thema niet veel veel groter is dan kleinzerige zever . |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Je vergeet één klein ding: Krantenpapier is soms nuttig en handig en komt regelmatig van pas.... Astrid & Co niet ....
|
|
|
|
#11 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Weg met dat hele parasitaire nest. Afzonderlijk kosten ze misschien niet zoveel per Belg, maar dat is geen reden om de ogen toe te doen voor de realiteit: Dat nest draagt niets bij.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 28 januari 2013 om 10:31. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of stel, dat we nu nog eens allemaal 0.0006 cent aan De Lijn geven, dan mogen de gepensioneerden ook nog gratis blijven rijden; Ik denk dat dit ietsiepietsie beter besteed geld is dan het te moeten uitdelen aan Spaanse adelijke godsdienstwaanzinnigen of aan de kleinzoon van de keizer van Oostenrijk. Denk je niet?
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banneling
|
Even nuchter blijven .
Eerst en vooral , ik ben er absoluut niet tegen dat de dotatie van Fabiola /Laurent en Astrid zoudenworden afgeschaft . Maar neem nu de dotatie van Astrid . Astrid 320.000 € / jaar : 11 miljoen Belgen = 0,030 € per jaar per Belg Oei das veel . Laurent 307.000 € / jaar : 11miljoen Belgen = 0,028 € Per jaar Oei das ook veel . Fabiola 1.450.000 € per jaar : 11 miljoen Belgen = 0,13 € per jaar , Oei das veel OK, het hoeft niet , maar zou jij echt niets beter te doen hebben met je tijd om 5 uur per week op internet te zitten raaskalken over een besparing van 3 Eurocent op jaarbasis ? Ik vraag me af of het bedrag dat we verprutsen aan het krantenpapier rond dit thema niet veel veel groter is dan kleinzerige zever . Snappen jullie niet dat de hele politieke heisa één grote cinema is rond dit thema om door sentatie opgejutte massa af te leiden naar De Familie van Laken , en dan niet meer te oordelen over wat de politiek zelf doet ? Als alle politiekers samen hun debaturen over comunotaire zever zou samen geteld worden en dat aan het loon dat je een ilegale Poolse schilder betaald , En je recupereerd het naar de begroting ,dan had België geen staatsschuld meer . |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar laat je uw lever daardoor beinvloeden ? voor 0,03 € of 3 cent per jaar ? |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Armoedebestrijding in eigen land , onder eigen bevolking bijvoorbeeld. Bij gelijk welke humanitaire ramp in het buitenland maakt België meteen miljoenen vrij voor hulp aan het getroffen land. Heel erg nobel en sjiek! Maar in eigen land moet de eigen bevolking maar blijven inleveren tot ze op hun tandvlees zitten. Het kan niet dat onze bejaarden met moeite kunnen rondkomen met hun pensioentje nadat ze zich een heel leven hebben krom gewerkt. Onze bejaarden kunnen zich met moeite nog dokters en medicijnen veroorloven, laat staan dat ze een verblijf in een rusthuis kunnen permiteren. Hun kinderen zijn soms genoodzaakt om hun eigen huis ,waarvoor ze baksteen per baksteen hebben gewerkt , als onderpand te geven . Wel, dan is die paar cent die ik moet afdragen aan die nietsnutten in Laken mij inderdaad te veel. Ik wil gerust het honderdvoudige bijdragen indien het integraal naar onze ouderen en zwakkeren gaat .... niet voor de yacht van Albert, of naar de Delvaux's van Paola.....
|
|
|
|
#17 | |
|
Burger
|
Citaat:
Het gaat uiteraard om meer dan dat. De essentie is dat een parasitaire structuur, daterend van de middeleeuwen, anno 2013 in stand wordt gehouden. In een democratisch land is er geen plaats voor koningen en koninginnen die staatshoofd worden bij aanduiding. Noch is het een modern parlement onwaardig dat de 'troonopvolgers' "van rechtswege" hun zitje krijgen in de senaat. Zij zijn immers "senatoren van rechtswege", louter op basis van het feit dat zijn tot het hoogste adelgebroed behoren. Evenmin past het in een democratisch land die naam waardig dat de kinderen/broers/zussen/weduwen/... van een staatshoofd weelderige dotaties krijgen om NIETS te moeten doen. Met welk moreel gezag gaat diezelfde staat Jan Modaal zijn werkloosheidsvergoeding afnemen, bij wijze van sanctie omdat hij niet voldoende inspanningen doet om werk te zoeken? Dit zet kwaad bloed en de schade die daarmee wordt aangericht aan de geloofwaardigheid van die staat en aan de democratie als zodanig, valt niet te begroten! Laatst gewijzigd door *Allah* : 28 januari 2013 om 11:15. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[cynic mode]
Iedereen weet ondertussen toch al dat elke uitkeringstrekker uit Laeken tevens allochtoon is? (definitie van allochtoon: één of beide ouders zijn in het buitenland geboren). albert : zweedse mama paola : beide ouders italiaans, in italie geboren tante bie : beide ouders spaans, in spanje geboren flup : italiaanse mama mathilde : poolse mama laurent : italiaanse mama claire: engelse papa astrid : italiaanse mama Lorenz: oostenrijkse/portugese ouders [/cynic mode] en daarom moeten les Belges voor hen betalen naar het schijnt, om de "éénheid" te bewaren zie je, vermits ZIJ de enige échte belgen zijn die geen "waal" of "vlaming" zijn..... snappie?
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Laurent is minder happig als zijn zus. De sukkel.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...mitteren.dhtml
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat: