![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een schoon voorbeeld van crisisverspilling !!!! http://www.independent.co.uk/news/wo...l-8426163.html
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Het verbaast me geenszins. Rome speelt onder één hoedje met die dievenbende in Brussel en Straatsburg. Wellicht gaat het hier om een beloning voor bewezen diensten. De EU en het Vaticaan hebben heel wat gemeenschappelijk. Ondermeer een gevorkte tong. Er ver vandaan blijven is een kwestie van levensbehoud.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Charlie don't Surf , dat doe me denken, aan:
http://www.youtube.com/watch?v=E8siC5hBjnY
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarschijnlijk omdat je een katholiekenhater bent.
Dat in je eigen land de vakbonden op hopen zwart geld zitten, daar zwijg je dan weer zedig over.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag in, dag uit zetten heel wat geestelijken zich in. Belangeloos, vaak zonder enig loon te ontvangen. In ziekenhuizen. In bejaardentehuizen. In psychiatrische instellingen. Enzovoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Die mensen leven van de liefdadigheid? En ik die dacht dat ze als ambtenaren betaald werden. En dat zelf het onderhoud van kerkgebouwen voor rekening van de overheid komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en daarom is het gerechtvaardigd dat een multinational als het vaticaan, geen of veel te weinig belastingen betaalt ??????
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In België zijn de meeste kerkgebouwen ook geen eigendom van de Kerk, maar van de gemeenten (en deels provincies). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() u weet verdomd goed waarover het gaat, onnodig dus om deze draad te willen laten ontsporen.
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Goed. Die zijn dan tewerkgesteld waar? Ziekenhuizen, psychiatrische tehuizen? En zij hebben een medische graad, werken daar, maar worden niet vergoed. Is dat wat je beweert? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat ik van geloof niks moet hebben , betekent niet dat geloof haat , ik walg wel van de hypocritie errond !! Ik geloof voor gene zak in da'zwevend verzinsel , ook incluis da gekruisigd zoontje !!!! Verander g in K , d in ts , en kees is klaar !! En ik heb stinkend diareeschijt aan ongelovige mensen , welke wanneer ze plots in de shit zitten , vervolgens pilarenvreter worden 1ste klas , en .... wanneer alles terug goed gaat schijten ze weer op die kerk !! Citaat:
Niet alle politiekers zijn smeerlappen , akkoord !! enz ....
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Hun vrijwilligerswerk wordt ten zeerste gewaardeerd, maar vrijwilligers die geen geestelijke zijn krijgen geen gratis kost en inwoon op kosten van de gemeenschap. Dus dat vrijwilligerswerk op zich kan geen verantwoording zijn voor belastingsontduiking.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Onzin. Aan geestelijken hebben progressievelingen een pesthekel. Hoe conformistisch ze, jammer genoeg, ook zijn.