![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Elke man droomt ervan, een eigen mancave! Een plekje voor jezelf, ingericht naar wens zonder bemoeinissen van vrouwlief!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zijt gewoon ne sloef.
U vrouw draagt de broek thuis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei. Moet ge dat daar dan ook zelf kuisen?
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze feminist is hier ook
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik heb zo'n plekje : mijn stamkroeg !
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Vroeger gingen we naar de voetbal.
Maar ze zitten daar tegenwoordig ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon alleen, in een 'mancave' met een oppervlakte van 80 vierkante meter.
Ik mag mijn vuil ondergoed en mijn vuile sokken laten slingeren waar en wanneer ik maar wil, en als ik de vuilzakken niet buiten wil zetten, dan blijven ze staan waar ze staan ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je de juiste vrouw in huis hebt hoef je daar niet achter te zoeken zo een mannengrot.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2013 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
God: "Tjaaaah, ik weet wel iets..." Adam: "Ja?" God: "Ge zou...een vrouw kunnen nemen?" Adam: "Een vrouw?? Wa's da voor een beest?" God: "Iet waar da je veel plezier mee kunt hebben maar..." Adam (met bevend stemmeke): "Maar...?" God: "...da kost u een oog, een oor, een arm, een been en één testikel." Adam (geschrokken): "Maar God toch, wa kan ik krijgen voor een rib?"
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 februari 2013 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grapjas eerste klasse die God. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mancave, echt zo'n Flair-woord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duivel: "Wat doe je?" God: "Ik schep het voedsel voor de mensen. Maar ssst, ik ga ze liggen hebben: het lekkere eten maak ik ongezond en het gezonde gaat niet smaken." Duivel: "Smeerlapke, daar had ik zelfs nog niet aan gedacht."
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is simpel te verklaren: het moment dat een vrouw beseft dat je écht alles voor haar zou doen/opgeven, verliest ze het respect en de interesse. Dan is jouw cave haar cave en schijt ze gewoon op je tapijt, sterker nog: op je hoofdkussen a.h.w. Mannen zeggen dus best niet te snel "ik zie je graag", hoewel de vrouwen beweren dat ze dat veel te weinig te horen naar hun zin... Zo zitten die domme kiekens nu eenmaal in elkaar. Positieve affirmatie mag, alleen als ze braaf zijn en luisteren naar hun meester. Anders geraken ze in de war en loop je de kans een wijf grondig verkeerd te conditioneren. Een verse kom water in de buurt is een must. ![]() Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 8 februari 2013 om 01:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus wandelt door de hemel en ziet een oude man onder een boom zitten.
"Dag oude man, wie ben je en waarom lijk je zo triest?" vroeg Jezus. "Ach" zei de oude man, "ik ben maar een oude, arme timmerman. Om mij hoef je je geen zorgen te maken. Maar mijn zoon, die is gekend en geliefd over heel de wereld. Er zijn boeken volgeschreven geschreven over zijn mirakuleuze leven." Waarop Jezus, al met wat tranen in zijn ogen: "Papa? Ben jij het echt?" Antwoordt de oude man: "Pinokkio?"
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier een dame van dienstencheque via mijn ziekenkas die komt kuisen , en ik ben er toch tevrede over ![]() Ik wil enkel maar betrouwbaar volk !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 februari 2013 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dilemma!
Een caveman en een mancave is daar enig merkbaar verschil tussen eigenlijk? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2013 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of tussen soepkippen en kippensoep? Tussen kutmarokkanen en marokkanenkutten? Motorfiets en fietsmotor? Brussel Noord en Noord Brussel? ...
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, case closed
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ziet uw ideale mancave er eigenlijk uit?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |