![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130213_077
Citaat:
Veel woorden moeten we wellicht niet meer vuilmaken aan dat gedoe, maar het is wel leuk dat wat sommigen hier "niet begrijpen" meteen begrepen wordt op "een hoger niveau"! De onnozelaars die daar liepen te pronken in hun nazikostuum mochten wel eens op het matje worden geroepen! Er zat zelfs een soort advocaat/reserve-rechter tussen... En dat allemaal om de spot te kunnen drijven met de NVA en BDW... Nemen ze ook maar de gruwelen van de concentratiekampen erbij als lachwekkend... Zielige rode zwetsers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heerlijk, toch? Het brengt een glimlach op mijn gezicht dat ze nu zelf het slachtoffer zijn van nazi-beschuldigingen. Alles is geoorloofd in de strijd tegen de N-VA, maar keer op keer mispakken ze zich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Waarom zouden ze zich mispakt hebben? De N-VA is nu definitief geassocieerd met de NSDAP. Het doel is dus bereikt.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Unesco blijkbaar ook niet. Jammer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die carnavalsgroep eerder. Het zijn zij die over nazi's begonnen zijn...remember.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 februari 2013 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je dit met uw intelligent brein niet snapt?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom. Niet overdrijven.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 februari 2013 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
misschien word het eens tijd dat ze volwassen worden en ook leren relativeren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Raar, het enigste dat ik uit de lastercampagne tav N-VA onthoud is dat ik berichten van Yasmine Kherbachi kan negeren vermits ze tendensieus en inhoudsloos zijn, jammer dat ze zo'n groot platform krijgt bij knack de laatste tijd. Overigens vermoed ik dat dit eerder averechts zal werken, je verwijt N-VA dan wel calimerogedrag maar zo wordt het hen wel eenvoudig gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() 1) Het is niet N-VA dat hierop springt (ze betreuren het maar maken er weinig woorden aan vuil) 2) Ik weet niet hoe het met jou zit maar als iemand me als nazist, homofoob of dergelijke zou uitschelden zou ik in mijn gat gebeten zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA heeft er tot hiertoe geen woorden aan vuilgemaakt. De kleuters van de Belgische politiek schieten zich zelf voortdurend in de voeten.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie zich verkleedt als SS'er moet overigens niet verbaasd zijn dat hij dergelijke reacties uitlokt. We mogen er toch eens hartelijk mee lachen dat het als een boemerang in hun gezicht terugkeert. Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 13 februari 2013 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij heeft het NVA zelf gezegd dat het maar carnaval is. Een voorbeeld van verdediging van vrije meningsuiting volgens mij, om ondanks de beledigende aard van de nazi vergelijking voor de eigen partij, dit belangrijk principe te willen verdedigen. Wie getuigt dan van volwassenheid en wie reageert er dan kinderachtig in dit geval? Bekritiseer het NVA...maar met argumenten. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 februari 2013 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik vrees eerder dat de Carnaval in Aalst vele miljoenen zal mislopen voor die mislukte 'grap'.
Laatst gewijzigd door giserke : 13 februari 2013 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burgemeester
|
![]() Unesco kent de nva niet, bijgevolg snappen ze de 'hint' niet, case closed.
![]() |
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Misschien meteen de BBC voor het Internationaal Tribunaal dagen wegens misdaden tegen de menselijkheid... Nazi's uitbeelden in een komische situatie... Hoe dùrven ze? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |