![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel Belgen willen Vlaanderen laten barsten ? | |||
1. Minder dan 0.01%. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 21,43% |
2. Tussen de 0.01 en 1%. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,57% |
3. Tussen de 1% en 5%. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
4. Tussen de 5% en 20%. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
5. Tussen de 20% en 40%. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 21,43% |
6. Tussen de 40% en 60%. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,86% |
7. Tussen de 60% en 80%. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,86% |
8. Meer dan 80%. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
9. Bijna 99.99%. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 21,43% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog een poll over dit thema.
Ik schat dat het interessant is om dit eens uit te pluizen. Wanneer wordt hierover een referendum gehouden ? Zijn er andere belangen die primeren ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() * KNIP *
Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 29 januari 2013 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat alledrie de Belgen voor het barsten van Vlaanderen zijn. 100% is dus het enig juiste antwoord.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zat me ook al af te vragen wat hiermee eigenlijk wordt bedoeld..... Misschien kan Vive iets meer uitleg verschaffen ?
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wallobrux dat zich onafhankelijk verklaart en meteen uit de EU stapt ; een gebarsten Vlaanderen dat Vilvoorde vooropstelt als nieuwe hoofdstad voor de EU ??
Ik ben er 100% voor !
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vilvoorde is te klein.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Jezus, wat voor zinloos topic is dit nu weer!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gemiddelde Vlaming wil een onafhankelijk Vlaanderen om zelfbeheer te hebben en om aan het uitzuigeffect van Wallonië te ontsnappen. Maar ook veel Walen willen een onafhankelijk Vlaanderen, om van de Vlaamingen verlost te zijn.
"Ze zien ons zo graag meneer." Ja vast daarom dat de grote meerderheid van de Walen die hier aan onze kust verblijven of zelfs woonachtig zijn, niet eens in het Nederlands iemand kunnen begroeten. Zo graag zien ze ons. Ze verachten ons ja. De grote meerderheid van de Walen houden veel van Vlaanderen, alleen vinden ze het toch zo spijtig dat er in Vlaanderen Vlamingen wonen. Laatst gewijzigd door Garry : 31 januari 2013 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben in uw vraagstelling gelopen. Ik schaam me diep te denken dat u met een deftige poll zou kunnen afkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ik ben voorstander van een referendum
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij wel, maar anderen dan weer niet.
Ik ben voorstander van een referendum om te kijken of een referendum gewenst is.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals reeds x aantal keren gezegd: in belgie wordt er geen algemeen politiek referendum meer gehouden. 1 X was genoeg (en te veel).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge zegt dat, maar durf je dat ook in vraag te stellen in een referendum?
edit: sorry voor het getrol.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 1 februari 2013 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Compleet verkeerd geformuleerd, er zijn geen Belgen meer sire.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me duidelijk en een poll hoef je daar niet over te houden hoor. Elke Belg die op de traditionele partijen stemt wil Vlaanderen zien barsten. Dat zijn dus de kiezers van open VLD, CD&V, SPA, Groen, Ecolo, CDH, MR en PS.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |