![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens clint: PS'er wil starten met invoering Shariah in Brussel
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() De sharia zal onze beschaving vernietigen.
http://www.youtube.com/watch?v=C9sYgqRtZGg Political Sharia http://dutch.faithfreedom.org/forum/...p?f=34&t=22169
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Fonctions actuelles
Conseiller communal Membre du Conseil de police de la Zone Midi Professeur de religion islamique Autres mandats Chargé de l’encadrement des jeunes �* la Maison des jeunes, rue de l’instruction Date de naissance 25 mai 1971 (Yesilova, Turquie) Formation Diplôme du Lycée (Bac), orientation religieuse Parcours Après avoir terminé le lycée en Turquie, Adurrahman KAYA est revenu en Belgique définitivement. Au moment où il hésitait entre continuer l’Université ou travailler, il a présenté l’examen d’accès �* la profession de Professeur de Religion Islamique. Ayant réussi, il a commencé �* enseigner ce cours dans des écoles. Contact Rue Eloy, 26 1070 Anderlecht Tel: 0479/31.98.16 Email: [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Een Grijze Wolf, mijn kop eraf...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het andere geslacht niet als gelijkwaardig beschouwt ,
wat is er verkeerd/te min aan het andere geslacht ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn persoonlijke mening:
Ik sta best open voor andere culturen , en .... als ik eten wil , en ik heb honger , probeer van alles !! En of mijn buurman immigrant of hier geboren is , interesseert me letterlijk geen ene zak !! Maar .... http://filesforum.politics.be/showpo...6&postcount=44 onze cultuur en waarden en vrijheden mogen niet ondergeschikt zijn aan diegene die naar hier toe komen.
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Welke waarden en welke vrijheden dan. Dat is in de volksvijandige EU onbestaande. 'Waarden' is inmiddels een betekenisloos woord en onze vrijheid bestaat erin om het eens te zijn met het rode verdraagzame dogma's. Critici riskeren gevangenisstraf en broodroof. In de voormalige Sovjet-Unie is er nu meer vrijheid van meningsuiting dan hier. Om bij het onderwerp te blijven: vreemdelingen een enkeltje richting Zuiden. Of waar ze ook vandaan mogen komen.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politieke (poliZieke) partijen die hun eigen idiologie verloochenen
ivm stemmen ronselen , die mogen voor mij part oprotten !!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Korte metten met maken. Man zijn postje van leraar afnemen en zijn burgerlijke rechten ontnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Het Centrum mag wel eens in gang schieten, was het een blanke over moslims dan had die al een proces aan z'n been. Dit is puur racisme op geslacht, laat die anti-racisme wetgeving maar eens tonen hoe eerlijk en neutraal die is. Ik reken er niet op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het 'Centrum' dient alleen als inquisitie om Vlamingen te koejonneren die niet op de juiste partijen willen stemmen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minachting behoort NIET tot een deftige beschouwing des leven !!!! Vrouwen zijn levende individu's !!!! Wie hen minacht is anti-cultuur & anti-normen & anti-waarden !!!! Die persoon is geen enkele vrouw waard !!!! Ik snap niet dat men zo iemand daarvoor niet vervolgd !!!! Heeft men zoveel schrik ???? Of zijn we vadsig ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 februari 2013 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...jd-actief.aspx
Had men echt gedacht dat die het daar zouden bij laten ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die herhalingen , ze klagen overal telkens keihard , maar zelf nieuwe ideëen aanbrengen om nieuwe programma's te maken , laat alles zoals het was , da's gemakkelijk 8o ![]() Klopt , maar ik vind het wel een tikkie koekoe die z'n "eis" !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 februari 2013 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.senate.be/doc/const_nl.html Art. 11 Het genot van de rechten en vrijheden aan de Belgen toegekend moet zonder discriminatie verzekerd worden. Te dien einde waarborgen de wet en het decreet inzonderheid de rechten en vrijheden van de ideologische en filosofische minderheden. Art. 11bis De wet, het decreet of de in artikel 134 bedoelde regel waarborgen voor vrouwen en mannen de gelijke uitoefening van hun rechten en vrijheden, en bevorderen meer bepaald hun gelijke toegang tot de door verkiezing verkregen mandaten en de openbare mandaten. De Ministerraad en de Gemeenschaps- en Gewestregeringen tellen personen van verschillend geslacht. De wet, het decreet of de in artikel 134 bedoelde regel organiseren de aanwezigheid van personen van verschillend geslacht binnen de bestendige deputaties van de provincieraden, de colleges van burgemeester en schepenen, de raden voor maatschappelijk welzijn, de vaste bureaus van de openbare centra voor maatschappelijk welzijn en in de uitvoerende organen van elk ander interprovinciaal, intercommunaal of binnengemeentelijk territoriaal orgaan. Het voorgaande lid is niet van toepassing wanneer de wet, het decreet of de in artikel 134 bedoelde regel de rechtstreekse verkiezing organiseren van de bestendig afgevaardigden van de provincieraden, van de schepenen, van de leden van de raad voor maatschappelijk welzijn, van de leden van het vast bureau van de openbare centra voor maatschappelijk welzijn of van de leden van de uitvoerende organen van elk ander interprovinciaal, intercommunaal of binnengemeentelijk territoriaal orgaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
M.a.w, een keuken voor de mannen, en een keuken voor de vrouwen
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President