![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nieuwe paus is een Argentijn, een latino. Niet minder Katholiek dan de Romein, uiteraard. Mogen we de komende jaren ethisch iets meer breeddenkendheid verwachten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt er vanaf; hoe 'breeddenkend' was hij tijdens de militaire junta aldaar?
Weer eentje met 'n troebel verleden dus, of hat er es nicht gewußt?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 14 maart 2013 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze een redelijk jonge gast van een jaar of 60 pakken, die nooit bij uiterst rechtse dictators aangeschurkt heeft, en die nog een jaar of 20 meekan. 76 jaar !!! Hoog tijd om je pensioen te pakken, Paus François. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij is al 76, dus dit zal geen al te lang pontificaat worden, maar moet dat? Persoonlijk ben ik geen voorstander van Paus Jean Paul II. Eén persoon te lang aan de macht is nooit goed, nergens.
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 14 maart 2013 om 18:17. Reden: Een klein foutje, dat werd gecorrigeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sdx. Waarom zou de geschiedenis van Argentinië een rol mogen spelen. Volgens uw redenering is een vlaamse paus per definitie verdacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat franske als hoogste katholiek ginder meegeheuld heeft met de dictatuur en hier en daar een pedopater geholpen heeft, lijkt evident me dunkt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iets meer ethische breeddenkendheid? Ik hoop dat je een grapje maakt.
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn standpunten zijn aartsconservatief, en aldus uitermate geschikt om de kerken nog wat verder te laten leeglopen.
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, het valt alleen maar toe te juichen.
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Gij vindt dat leuk zeker, een vierdubbeldraad openen? Wat is de meerwaarde?
En dan nog in een verkeerd subforum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het prachtig , holebi trouwverbod , adoptieverbod , discriminatie van vrouwen , e.d. Waarom ze niet meteen allemaal op de brandstapel werpen ?? [/SARCASME] Geloofsgeloof & hun instituut = een slechte theatervoorstelling !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() 't doet hier wel niet ter zake, maar dat doet me denken aan ene die dat spel verdedigde door op de kritiek dat er in de bijbel nogal wat fouten stonden, te antwoorden dat dat was omdat dat teksten waren die verkeerd waren opgeschreven, de rest was allemaal juist want 'de woorden van God'. Op de vraag wie kon weten wat nu fout was en welke die goddelijke woorden waren, aangezien in het begin alles werd geacht juist te zijn en dus goddelijke woorden, werd het wreed stil..... ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp de fetish van holebiactivisten en de Katholieke Kerk niet meteen. De meest banale literaire grondslag van het christendom legt de verwerpelijkheid van homoseksualiteit vast. Wat verwacht je dan zo'n instelling? Ze van binnenuit te veranderen?
![]() |