![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij die ook een nette buurt vervuilen zullen zich waarschijnlijk weinig aantrekken van het rondslingerend zwerfvuil.
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gent introduceert collectieve bestraffing van de bevolking. De jaren 30 zijn helemaal terug!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roodgroene waanzin. Hoe lang nog?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Sluikstorten is de enige mogelijkheid om werkgelegenheid te creëren door en voor laagverdieners. Sinds ik dat ben gaan inzien doe ik ook zoveel mogelijk aan sluikstorten. Al doet het soms zeer want tevoren was ik een devote anti sluikstorter. Ik raapte zelfs andermans vuil op.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het grappigste van de zaak is dat dit "project" op het einde van de rit meer geld gaat kosten dan de troep gewoon opruimen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste zijn de Roma fervente recycleerders. Dus laten zij het park in eerst instantie voor eigen rekening leegroven en alles wat nog bruikbaar is (zoals alleenstaande fietsen enzo hé) meenemen. Dan wacht je tot de gentse feesten gedaan zijn, en dan organizeer je een vrijblijvende en uitnodigende (dixit Yussuf) campagne waarbij je eerst gaan onderzoeken of sommige roma misschien eventueel zouden geïnteresseerd zijn in een leuke zomerjob namelijk vuilruimen in Gent. Desnoods zet je een vakantiejob campagne op, waarbij je voorrang geeft aan de gentse turken en de gentse roma en de gentse marokkanen.... misschien komen ze er dan op af? Alhoewel? turken en marokkanen gaan dan net gedurende vijf weken op heimweeverlof... en de roma moeten dan naar huis hun gebedeld geld gaan afgeven. Misschien kunnen de vlaamse kinderen dan hun vuiligheid achter hun gat gaan opkuisen? Liefst nog als vrijwilliger natuurlijk. Vlaamse kinderen doen dat uit idealisme hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid is echt helemaal de pedalen kwijt. Een paar ongevaarlijke studenten krijgen een boete omdat ze een sandwich eten op een trap, maar chronisch sluikstorten kan men niet bestraffen.
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet geen vragen aan mij stellen, ik heb geen antwoorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Gentenaars zijn dan ook echte viespeuken. Hoog tijd dat de Westvlamingen die stad volledig overnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaan er al westvlaamse Roma?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, enkel roomse West-Vlamingen....
![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Napels hebben ze ervaring met dit soort projecten. Misschien tijd voor een studiereisje?
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |