![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tekst ...
Stel ik mij hierbij de vraag wat ze daar wil mee bereiken? Het in kaart brengen van welke huurprijzen men hanteert? De brave verhuurders ontmoedigen zodat ze op de lange duur hun panden zullen verkopen en er ook geen geld meer zullen insteken om deze tegen wil en dank goed te onderhouden (geen huisjesmelkers hé) Een faire prijs in de zin van, alles voor de huurder en niets voor de verhuurder. Citaat:
Citaat:
Ik ga toch die huurschatter eens gebruiken want ik denk dat ik overal te weinig huur vraag. ![]() linkieeee Dus ze wil nog meer sociale gevallen, vreemdelingen en andere in uw panden huisvesten en in kaart brengen wat u eigenlijk vraagt als verhuurder. Volgens mij gaat er veel Te Koop komen binnenkort, was dat nu al niet aan de gang of zie ik dat weer totaal verkeerd? Iemand die daar meer kennis van zaken van heeft misschien ... p.s. misschien was het wel meer iets voor de K&K ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 april 2013 om 21:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die huurschatter is vooral een zeer handige manier voor de overheid om te weten te komen wat de staat van je huurwoning is en wat je betaalt.
Want de schatting gebeurt op basis van de staat die je zelf invult maar zij kunnen er wel je adres aan koppelen. Weeral geniaal gezien, natuurlijk. En ze moeten er niets voor doen.
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Kun je je in deze scharen achter volgende uitspraak: 'De staat is een koud monster dat enkel zijn eigenbelang dient.' ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me een koude procedure, ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Heb je zicht op het marktgebeuren wat betreft huren en kopen van grond en eigendommen gedurende de Vroege Middeleeuwen of Vroegmoderne Tijd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 16 april 2013 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Het is jullie schuld dat prijzen stijgen. Jullie blijven maar stemmen op die uitzuigers. Inwoners, Walen of Vlamingen steken gewoon een mes in de rug van hun medemens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Roden en zwarten onder een dak.
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zijn diegenen die van de "staat" profiteren, die die "staat" gebruiken om hun zakken zo vol mogelijk te steken. De politieke http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...IBqutNwfbzgOzk, met Spa vooraan met de grootste vlag.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb alle begrip voor dergelijke instrumenten,door de overheid ter beschikking gesteld aan de burgers.....openbare kennis moet gedeelde kennis zijn.Wat ik vind van "la Bossa" hoeft daarbij geen faktor te zijn.
Het staat de verhuurders vrij boven of onder die "berekende prijs" te vragen. Ik wacht met ongeduld op een dergelijk instrument dat het KI duidelijk koppelt hieraan,of dat het gemiddeld KI toont van stratenblokken.DAT ,samen met Street View zal een interessante en kiese zaak worden... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 17 april 2013 om 05:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpelweg zo'n websiteke maken met gemiddelde huurprijzen: moet ge daarvoor als minister jezelf al in de belangstelling trachten te plaatsen?
En ik huiver daarbij van de 'gemiddelden'. Doet me denken aan de kust: het gemiddelde van een huurappartement langs de dijk, in een straat net het hoekje om langs de dijk, of in een straat op 300 meter evenwijdig langs de dijk. Of een gemiddelde prijs van een huurpand dat wel of niet geïsoleerd is, wel of niet een recente verwarmingsinstallatie heeft, wel of niet parkeergelegenheid heeft vlakbij .... Oogverblinding. Dat La Bossa het zelf niet ziet, verwondert me niet, vanuit haar sjieke villa in het miljoenenkwartier in Gent. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Gronden moeten onttrokken worden aan de markt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigenlijk is die site dikke larie. Het resultaat is veel te veel afhankelijk van wat je zelf invult. er staat nergens uitleg over hetgeen bedoelt word met bv basisuitrusting van een keuken.
Voor mij is zijn dat kastjes met een spoelbak en vuur om te koken. Als ik de jongeren mag geloven moet daar minsten een microgolfoven, frigo enz. bij zijn. Trouwens als ik die berekening doe zou ik de huurprijs met 10% moeten verhogen. Zou dat de bedoeling zijn? Je krijgt dan hetzelfde effect als met de verkoopprijzen: bijna iedereen wordt op een hoger bedrag belast dan dat werkelijk betaald werd. Met gevolg de de verkoopprijzen door de Vlaamse overheid kunstmatig de hoogte in gedreven worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zag la freya gisteren haar superopgewekt zegje doen op de rode zender.
En zo een persoon heeft politieke macht....
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() La Bossa leest graag Ayn Rand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Het is wel niet van de staat hoor. Vlaanderen is geen staat. Maar kijk eens naar de copyright. Yep, een volledige site in het engels. Volop Vlaams belastinggeld maar zelfs geen welkom in het Nederlands.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je daar invult dat je 1700 euro per maand betaald ipv 1250, zouden ze dan de boeken van de verhuurder gaan nakijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vraag 120 tot 150 euro per maand te weinig ! De volgende huurders zullen het aan hun broek hebben ! Ik hoop dat de huidige huurders zo snel als mogelijk hun biezen pakken !! Iemand een ideetje om huurders buiten te pesten ???
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Leesgenot! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |