![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-racisme.dhtml
Verschillende collega's van C. verklaarden eerst dat er van de beschuldigingen niets klopte, maar midden 2010 wijzigde een van hen zijn verklaring, en zei dat alle verwijten terecht waren. Het is op basis van die verklaring dat de rechtbank C. schuldig heeft verklaard aan beide incidenten. Wat heeft dit nog met rechtvaardigheid te maken... Moesten in Brussel ook de allochtonen die met de politie in aanraking kwamen op dezelfde manier behandeld worden zat de helft van de Brusselse bevolking momenteel in de gevangenis... Geen wonder dat er agenten te weinig zijn en men misfits zoals de allochtone agent die in het artikel vernoemd wordt moet aannemen... Gelukkig zijn er nog degelijke agenten die in Brussel willen werken, ook al voelen zij zich niet gesteund noch gewaardeerd. Ik vindt het hoog tijd dat de lat voor de 'jongeren' en de agenten gelijkgelegd wordt. Wat jullie?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die over de parachutemoord bijvoorbeeld... ![]() Durf je ook een duidelijk antwoord geven op mijn vraag? ![]() Kwestie van on topic blijven?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft Nürnberg hier eigenlijk mee te maken ? Op Nürnberg staat trouwens een umlaut.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 22 april 2013 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat het normaal is dat Flikken burgers aframmelen, en af en toe eens ondergeschikten aanpakken? En moet dit dan in een omerta onder het korps gehouden worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De heer Claessens mag anders altijd eens een paar weken spenderen in Zuid Amerika. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Een discussie met als titel Nurnberg ... kan nooit ernstig bedoeld zijn.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 april 2013 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Als er in Brussel nog meer inspecteurs Mohamed A, B en C rondlopen dan gaan ze me daar nog veel minder zien, ben hun racisme al meer dan beu.
Voor de rest vind ik dat de rechtbank gelijk heeft, hij mag geen geweld gebruiken, er zijn andere manieren om die 'collega' op z'n plaats te zetten bv via het comité P. Maar als we elke moslim de bak moeten indraaien die een ongelovige uitscheld dan gaan ze veel werk hebben, wel gelijke rechten en straffen hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 22 april 2013 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 22 april 2013 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit een soort eigen ondervinding. Dat voor het gedeelte 'on topic': ik weet het dus niet. Ofwel is de flik te los geweest met zijn handjes, ofwel net niet en is de rechtbank vooringenomen. Maar dat gelul over iemand die een taalfout maakt, in redelijk wat draden op dit forum, hangt mijn teelballen uit. Niet iedereen is even geschoold, niet iedereen even handig in schrijven met de pen of op het toetsenbord, niet iedereen even hetzelfde niveau van onderhoud van zijn schoolse kennis en kunde ... en sommigen dan nog met een medische achtergrond van vergelijkbare zaken als dyslexie. Ik heb al ettelijke keren gereageerd met zo'n prentje dat weergeeft dat het niet erg sociaal is om mensen op taalfouten te wijzen. Wijzen jullie in de sociale omgang alle mensen op gesproken taalfouten? Daarom ga ik vanaf nu soms opzettelijk een dt-fout in mijn teksten zetten. Juist maar om die vetzakken een reactie te laten geven waarmee ze hun eigen sociale inferioriteit in de verf zetten. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |