![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De plek om zelfverzonnen samenzweringen te plaatsen. Je eigen creaties dus, geen geplak van Marc Peeters en consoorten.
----- Arséne Goedertier is de dief die de rechtvaardige rechters stal. Hij was de koster van Wetteren. Vermeend kerkcriticus Etienne Vermeersch woont ook in Wetteren. In 2003 leverde een zoektocht in de Sint-Gertrudiskerk niets op. Of deed het dat misschien wél? Waarom ging Goedertier in tegen de Roomse Kerk? Was hij misschien een tempelier? Waarom woont Vermeersch in Wetteren? Is hij misschien een dubbelagant van de Roomse Kerk? Wat als het werk in 2003 wél gevonden werd, maar men de aandacht van de Tempeliers niet wou trekken? En dat betekent dus dat de treinramp geënsceneerd is. De katholieken hebben dan ongestoord de rechtvaardige rechters kunnen verwijderen, en nu ligt het dus in het bisschoppelijk paleis van Gent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goedertier was koster van Wetteren.
Marie van de Koster....moet ik nog meer zeggen ? ![]() Wetteren, is 't daar niet dat ze zjust een trein hebben doen ontsporen om de boel te laten ontruimen..... Dan konden ze 't schilderij ongezien verhuizen.... Mislukt ? Of niet ? ![]()
![]() |
#3 |
|
![]() Ik heb hier al de ganse tijd kriebels in mijn nek.... Ik denk dat de moderators een camera hebben geplaats om te kunnen vergelijken wat ik oorspronkelijk schrijf en wat er uiteindelijk op 't forum komt.....
![]()
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Harrie Christus.....het minst subtiel... Da's dus gewoon de originele die nog maar eens is wederopgestaanderd.....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 16 mei 2013 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() It's the juice!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Ik zat zo te denken: wie heeft er baat bij dat sommige Wetteraars hun huizen niet konden betreden?
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is de NWO zeg ik u!
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() Diene vader Bontinck, die is volgens mij ook nie zuiver op de graat. Ik vind het vreemd dat hij weg was uit Vlaanderen toen die treinramp zich voordeed. Zoals bekend hing zijn zoon Jejoen uit met dat allochtone schorremorrie. U weet wel, die bendes die in de zomer gans Vlaanderen onveilig maken. Zo ook De Warande in Wetteren. Vorig jaar was er melding van een lading boelzoekers die speciaal uit Antwerpen waren overgekomen! Wat zaten die daar te konkelfoezen? De kerk is op wandelafstand van het eerder genoemde buitenzwembad zet ik er maar eventjes bij.
Wilden die na de (mislukte?) diefstal even stoom aflaten misschien? Was het paneel ten alle tijde goed omringd door een paar boefjes, omdat ze weten dat niemand daar een poot durft naar uit te steken? Hebben ze daar eigenlijk al de kleedhokjes grondig nagekeken? Veel vragen...
Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. (Oscar Wilde) Laatst gewijzigd door Twigmuntus : 17 mei 2013 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() """Wetteren is geselecteerd als een van de drie steden en gemeentes in Vlaanderen om een kindvriendelijk project op te zetten."""
http://www.wetteren.be/nieuwsdetail/...vs=0_N&id=1790 Geen commentaar.....maar hopelijk is mijn gemeente niet één van de twee andere....er loopt hier namelijk ook een treinspoor.....