Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 mei 2013, 11:05   #1
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard Stem niet op N-VA! Maar op wie dan wél?

Al dat gekanker dat stemmen op N-VA het einde van dit land betekend en zo voort hangt me eerlijk gezegd het strot uit.

Er is momenteel geen enkel alternatief dan stemmen op N-VA als je het huidige bewind niet lust. Dat is de droevige realiteit van dit ondemocratisch land en zelfs dan ben je nog niet zeker dat het zal helpen.

La Belgique doit disparaitre.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2013, 11:33   #2
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Al dat gekanker dat stemmen op N-VA het einde van dit land betekend en zo voort hangt me eerlijk gezegd het strot uit.

Er is momenteel geen enkel alternatief dan stemmen op N-VA als je het huidige bewind niet lust. Dat is de droevige realiteit van dit ondemocratisch land en zelfs dan ben je nog niet zeker dat het zal helpen.

Dit klinkt ab-so-luut niet fundamenteel vrolijk en is derhalve niet conform de richtlijnen van de partij. Wil dit dringend rechtzetten, of U krijgt een nota in uw persoonlijke dossier.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2013, 11:40   #3
Echte Waal
Staatssecretaris

Echte Waal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stem niet op N-VA! Maar op wie dan wél?
Laurent for President!
Oud 20 mei 2013, 11:41   #4
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

I feel your pain, een deel van me stemt op NVA gewoon om eens goed te roeren in die politieke stront en daarvoor moeten ze gewoon groot genoeg worden, bij de volgende verkiezing zien we dan wel weer maar ik zie niet vlug een liberale/groen/linkse islamofobe partij opgestart worden dus ...
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2013, 11:42   #5
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal Bekijk bericht
Laurent for President!
Laurent is een stuk uitschot
Oud 20 mei 2013, 11:46   #6
Echte Waal
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Laurent is een stuk uitschot
Neen. Je verwart hem met zijn halfbroer.
Oud 20 mei 2013, 11:49   #7
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal Bekijk bericht
Laurent for President!
Dan moet die zich eerst wel verkiesbaar stellen.

't Zou nogal een statement naar pappie zijn, dat wel
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2013, 11:55   #8
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Dan moet die zich eerst wel verkiesbaar stellen.

't Zou nogal een statement naar pappie zijn, dat wel
Doe een goed woordje voor hem bij BDW, dat zou nog eens een wit konijn zijn om binnen te halen. Op naar de campagne van 2014 : n-va met als lijsttrekker Laurent en als belangrijkste strijdpunt het confederalisme. Met vlaamse vlag om de schouders geslagen en grote reclame panelen in heel vlaams brabant. Dat zou een echte landslide geven, de andere partijen doen het zeker al in hun broek bij de gedache alleen.
Oud 20 mei 2013, 12:00   #9
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat is uw standpunt. Ik vind dat België moet verder bestaan.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2013, 12:02   #10
Echte Waal
Staatssecretaris

Standaard

Laurent zal voor de NVA vurige separatistische toespraken in Antwarp houden. In het vlaams natuurlijk.

Het strikje van de leider.
Oud 20 mei 2013, 12:03   #11
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Dat is uw standpunt. Ik vind dat België moet verder bestaan.
Waarom, uit gewoonte?
Oud 20 mei 2013, 12:03   #12
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Doe een goed woordje voor hem bij BDW, dat zou nog eens een wit konijn zijn om binnen te halen. Op naar de campagne van 2014 : n-va met als lijsttrekker Laurent en als belangrijkste strijdpunt het confederalisme. Met vlaamse vlag om de schouders geslagen en grote reclame panelen in heel vlaams brabant. Dat zou een echte landslide geven, de andere partijen doen het zeker al in hun broek bij de gedache alleen.
Laurent is niet echt centrum rechts te noemen. Zijn opvattingen situeren zich eerder aan de linkerkant.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2013, 12:17   #13
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom, uit gewoonte?
Omdat er helemaal niets verkeerds met dit land is. Omdat het een rijkdom is met verschillende gemeenschappen in eenzelfde land te leven. Omdat de kleingeestigheid van de Vlaams-Nationalisten niet au sérieux genomen moet worden.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2013, 12:29   #14
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
I feel your pain, een deel van me stemt op NVA gewoon om eens goed te roeren in die politieke stront en daarvoor moeten ze gewoon groot genoeg worden, bij de volgende verkiezing zien we dan wel weer maar ik zie niet vlug een liberale/groen/linkse islamofobe partij opgestart worden dus ...
Hoe wil je dat die in de politieke stront roeren, ze compromitteren zich tot nu toe, door zoveel mogelijk samen te werken met de tsjeven, die ze zogezegd verfoeien.
En ze zullen dat moeten blijven doen, om nog een kans te maken om ooit nog eens federaal te kunnen regeren en een echte stempel op het beleid te kunnen drukken.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2013, 12:31   #15
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat er helemaal niets verkeerds met dit land is. Omdat het een rijkdom is met verschillende gemeenschappen in eenzelfde land te leven. Omdat de kleingeestigheid van de Vlaams-Nationalisten niet au sérieux genomen moet worden.
12 tot 16 miljard euro per jaar is niet klein te noemen, er moet sowieso een oplossing voor gezocht worden. Het terug samengaan in 1 democratisch gemeenschappelijk 2-talig land is ook een optie maar dat willen de Walen dan weer niet. Dan vraag ik me af wie je enggeestig noemt.
Oud 20 mei 2013, 12:33   #16
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Hoe wil je dat die in de politieke stront roeren, ze compromitteren zich tot nu toe, door zoveel mogelijk samen te werken met de tsjeven, die ze zogezegd verfoeien.
En ze zullen dat moeten blijven doen, om nog een kans te maken om ooit nog eens federaal te kunnen regeren en een echte stempel op het beleid te kunnen drukken.
Een aardverschuiving in het stemgedrag is al voldoende om goed te roeren, er gebeurt ten minste iets. Dat ze nu samenwerken in de vlaamse regering is normaal, dat is voor alle regerende partijen zo. Na 2014 zal er iets gebeuren, we zien wel wat.
Oud 20 mei 2013, 12:34   #17
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit klinkt ab-so-luut niet fundamenteel vrolijk en is derhalve niet conform de richtlijnen van de partij. Wil dit dringend rechtzetten, of U krijgt een nota in uw persoonlijke dossier.
En ik die dacht dat ik de enige was die dossiers aanlegde ...
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2013, 12:38   #18
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Laurent is niet echt centrum rechts te noemen. Zijn opvattingen situeren zich eerder aan de linkerkant.
Ik denk dat hij niet eens weet wat dat wil zeggen. Geef hem receptie, wat vrouwelijke aandacht, een voorgeschreven tekst om af te lezen en wat volk dat zwaait naar hem en hij is tevreden. Oh ja, ik vergat nog : en een bij zijn standing passende wedde.
Maar met prins woef valt mediatiek wel iets te doen. Story en Dag Allemaal zullen wekenlang de nieuwe lijsttrekker van n-va brabant op de voorpagina zetten. Royalty programma's zullen enkel nog over hem praten, vergeet die hollandse kroning, dit is pas echte volksleute.
Haast jullie maar, of een andere partij is ermee weg.
Oud 20 mei 2013, 12:39   #19
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat hij niet eens weet wat dat wil zeggen. Geef hem receptie, wat vrouwelijke aandacht, een voorgeschreven tekst om af te lezen en wat volk dat zwaait naar hem en hij is tevreden. Oh ja, ik vergat nog : en een bij zijn standing passende wedde.
Maar met prins woef valt mediatiek wel iets te doen. Story en Dag Allemaal zullen wekenlang de nieuwe lijsttrekker van n-va brabant op de voorpagina zetten. Royalty programma's zullen enkel nog over hem praten, vergeet die hollandse kroning, dit is pas echte volksleute.
Haast jullie maar, of een andere partij is ermee weg.
mja, een Franstalige op een N-VA-lijst, ik weet niet of dat gaat werken hoor.
Oud 20 mei 2013, 12:45   #20
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net zoals we jouw praat niet au serieux moeten nemen dan!!
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be