![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Men zou kunnen denken dat Vlamingen die in Brussel (Vlaamse hoofdstad) ingeschreven zijn als Vlaming vergelijkbaar zijn met deze van het Vlaams gewest.
Vlamingen in Brussel niet welkom. Het Vlaams Gewest heeft dus hier schijnbaar geen band meer met Brussel nochtans naar mijn weten nog altijd Vlaamse Hoofstad van dit Vlaamse Gewest of niet? Wie begrijpen kan? Bij « De Lijn » is niets minder waar. De discriminatie onder Vlamingen bestaat hier wel degelijk. Bekijk de volgende link om u te overtuigen : http://www.delijn.be/u_bent/oudere.htm Plus dat het vesrchil tussen sociaal tarief en vol tarief slechts 4 euro inhoud. 32 euro verminderd tarief / voor één jaar 36 vol tarief « Verder ben ik benieuwd te weten hoe het gesteld is met politici en ambtenaren +65. Rijden zij nog altijd overal gratis? Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 24 mei 2013 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Brabanders zijn nu eenmaal geen Vlamingen. Misschien beginnen ze dat bij de Lijn nu ook te snappen. Beter laat dan nooit !
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Triest te zien dat bepaalde mensen uitspraken doen zonder kennis van zaken.
De Lijn rijdt vanzelfsprekend in Brussel en Hoofstad. Sommige ritten zijn dezelfde dan deze van de TEC |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De reden waarom Brusselse Vlamingen niet het zelfde gratis abonnement krijgen is eigenlijk zeer eenvoudig en logisch: De Lijn wordt gesubsidieerd door het Vlaams Gewest, met belastingen betaald door de inwoners van het Vlaams Gewest. Brusselse Vlamingen betalen die belastingen niet, dus is het ook normaal dat hun abonnement niet door Vlaanderen gesponsord wordt. Laatst gewijzigd door Scorpio : 24 mei 2013 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom hebben die vlamingen dat laten samenvallen? O ja, omdat grondgebied Brussel in feite Vlaams Gewest is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ik kan met mijn Lijnabonnement niet op de Brusselse Metro terecht?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Dat kan je wel, net zoals je een boek mee kan nemen op de Brusselse metro, of een bloempot. Je hebt echter niet betaald voor de metro met dat Lijnabonnement, nee.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Met deze tussenkomsten maken wij de mensen alweer niet slimmer.
De Lijn van Dilbeek naar het Zuidstation stopt op heel de weg door Brussel En er zijn er anderen. De MIVB geldt voor tram en metro. Voor de MIVB moet je naar het zuidstation voor De Lijn moet je naar het Noordstation en voor de TEC moet je naar Waver. Dit is het beste bewijs dat België van Di Rupo, De Croo en Tobback afgelopen is. Op de 65+ kaarten staat aan de achterkant duidelijk te lezen: valable jusqu'au - Geldig tot 31.12.2019. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien! Dus alles wat beslist is geweest wordt nu door Di Rupo of Grauwels op gelijk welk moment veranderd. Retroactief noemt men dat... En waar blijft Tobback? En Vande Lanotte als minister van economie, is ook een goede vraag? Besluit: de kassen van hun systeem en eigen belang vullen is alles wat telt En dat Brusselse Vlamingen op verplaatsing bij familie in het Vlaamse Gewest geen gelijke rechten hebben. Het ganse terwijl dat het aantal Vlamingen in de Bruxelles altijd maar blijft dalen, wie begrijpen kan? Wat kan je daar tegen zeggen, zeg het mij.. Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 25 mei 2013 om 11:54. |
![]() |
![]() |